۸ شهریور ۱۳۹۶، ۷:۴۳

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

روحانیان انقلابی عمل کنند/ هراس دشمنان از فرهنگ ایثار و شهادت

روحانیان انقلابی عمل کنند/ هراس دشمنان از فرهنگ ایثار و شهادت

دامغان-نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع طلاب و روحانیان استان تهران، گفت: تاکید معظم له بر ضرورت تقویت انقلابی‌گری و تداوم مبارزه با بی‌عدالتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی شامگاه سه شنبه در مجمع علما و فضلای دامغان به میزبانی سالن اجتماعات حوزه علمیه برداران امام جعفر صادق ( ع) این شهرستان اظهار داشت: روحانیان ما با عزت، معنویت و همراه با پاکی و صداقت زندگی کردند و تاریخ روحانیت نیز گواه بر این است که علما و مراجع همیشه مورد تایید و اعتماد مردم بوده و هستند.

وی با بیان اینکه روحانیت تاریخی سربلند دارد و پرچم و مکتب اسلام را پاسداری می کند، تصریح کرد: روحانیت محبوب ترین قشر در دل مردم بوده و هستند و تا کنون با هوشیاری و بیداری خود توانسته است نقشه های دشمنان را نقش برآب کنند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه قدرت روحانیت تا کنون دشمنان را کنار زده است، افزود: روحانیت تربیت شده مکتب امام جعفر صادق ( ع) است و از این جهت باید فکر و عمل آنها انقلابی باشد.

آیت الله میرعمادی اضافه کرد: یکی از ویژگی های ممتاز روحانیت مبارزیه با انقلاب زدایی دشمنان است و در این راستا همواره به فکر ترویج اندیشه و دیدگاه امام ( ره) در سطح جامعه بوده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در عصر حاضر پرچمدار مکتب ناب اسلام محمدی (ص) است، اظهار داشت: دشمنان به قدرت و عظمت مرجعیت پی برده اند و دنیا نیز به این قدرت اشراف دارد اما با پیروزی انقلاب مردم ایران مسئولیت روحانیت سنگین تر و جبهه ایشان وسیع تر شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان لرستان اشاره ای نیز به تحولات منطقه داشت و در این بین نقش و جایگاه مرجع تقلید جهان اسلام آیت الله العظمی سید علی سیستانی در وحدت ملت عراق و همچنین سرکوب  داعش را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: آیت الله سیستانی با تدبیر خود مردم عراق را از دست داعش نجات داده است.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: مراجع در بیداری و بصیرت جامعه نقش مهمی دارند و الحمد الله این نقش را به خوبی ایفا کردند.

وی با تاکید بر اینکه روحانیان باید با آسیب ها مبارزه کنند، اظهار داشت: روحانیان نباید از مردم فاصله بگیرند و باید بدانند تکیه گاه روحانیت مردم هستند پس نبایدخود را از مردم بی نیاز بداند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان همچنین دامغان را مرکز پرورش علما و روحانیت دانست و گفت: یکی از مهمترین حوزه های علمیه کشور در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این شهرستان بوده که روحانیان به نامی را تربیت و تحویل جامعه اسلامی داده است.

کد خبر 4073531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha