۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۴۷

همزمان با هفته دولت؛

۳۵ پروژه در شهرستان خاتم به بهره‌برداری رسید

۳۵ پروژه در شهرستان خاتم به بهره‌برداری رسید

یزد ـ امروز همزمان با هفته دولت ۳۵ پروژه در شهرستان خاتم با اعتباری بالغ بر ٤٢٠ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید فرمانداری خاتم به عنوان یکی از طرح‌های هفته دولت، اظهار داشت: فرمانداری خاتم نیاز به ساختمان جدید برای ادامه فعالیت خود داشت که با راه اندازی و بهره برداری آن امیدواریم امور با انگیزه بیشتری پیگیری شود.

محمدعلی طالبی با اشاره به اینکه همه باید برای گشایش در امور مردم تلاش کنیم، عنوان کرد: توسعه همه‌جانبه شهرستان خاتم در دستور کار است و این مهم به صورت ویژه دنبال می شود.

وی با اشاره به ۳۵ پروژه افتتاح شده در شهرستان خاتم به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: امیدواریم این پروژه ها در زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم شهرستان خاتم راهگشا باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد همچنین با اشاره به اینکه امروز در شهرستان خاتم عملیات احداث یک نیروگاه خورشیدی نیز آغاز شده است، افزود: این نیروگاه در شهر مروست راه اندازی شده و زمینه اشتغال ٦٠ نفر را فراهم خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: این نیروگاه خورشیدی بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 4074251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha