۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۰۱

معاون امور تعاون اداره کار آذربایجان شرقی خبر داد:

ایجاد اشتغال برای ۶۰ هزار نفر در ۴۱۵۷ تعاونی فعال آذربایجان شرقی

ایجاد اشتغال برای ۶۰ هزار نفر در ۴۱۵۷ تعاونی فعال آذربایجان شرقی

تبریز- معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از فعالیت چهار هزار و ۱۵۷ تعاونی فعال در استان و ایجاد اشتغال بخش تعاون برای ۶۰ هزار نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور نیک خو پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره ای به فرا رسیدن هفته تعاون گفت: هم اکنون چهار هزار و ۱۵۷ تعاونی فعال در استان داریم که در مجموع بخش تعاون منجر به اشتغال زایی برای ۶۰ هزار نفر شده است.

 وی با اشاره ای به تشکیل ۱۵ جلسه برای رسیدگی به تعاونی های مشکل دار استان گفت: در این جلسات ۱۱۰ مصوبه داشتیم که  ۸۰ درصد مصوبات تحقق یافته است.

نیک خو ادامه داد: در حال حاضر ۹ تعاونی مشکل دار در استان داریم که مشکلات برخی در کمیته های قبلی حل شده و برخی نیز در حال پیگیری است.

وی با اشاره ای به تعداد واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی در استان گفت: هم اکنون ۱۱۰ واحد بدون متقاضی داریم که این امر نیز به دلیل انصراف دو تعاونی پس از درخواست بوده است.

معاون اداره کار در خصوص سهم تعاون در اقتصاد نیز گفت: این میزان به مقدار شش یا هفت درصد است که در برنامه های پیش رو این مقدار باید به میزان ۲۵ درصد افزایش یابد تا بتواند تاثیرگذاری لازم را در اقتصاد کشور داشته باشد.

کد خبر 4074973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha