۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۴۷

معاون رئیس جمهور:

خوداتکایی در صنعت برق موجب افتخار است

خوداتکایی در صنعت برق موجب افتخار است

قزوین- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور گفت: با وجود نیروهای متخصص، توانمند و متعهد در صنعت برق به خود اتکایی رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، عل اکبر صالحی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه های شرکت توزیع برق در قزوین اظهار کرد: شهید عباسپور توانست در دوران کوتاه وزارت خود سنگ بنای تخصص و مهارت را بگذارد و امروز خوشبختانه در صنعت اب و برق خود اتکا هستیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور بیان کرد: برق مصرفی در سال ۵۸ از ۳۴ هزار مگاوات به بیش از ۵۵  هزار مگاوات رسیده و در این بخش شاهد تحولی عظیم هستیم.

وی افزود: با ایجاد جهاد سازندگی و آموزش توسط شهید عباسپور در وزادت نیرو شاهد شکوفایی و تحول در این وزارتخانه هستیم.

صالحی تصریح کرد: کشوری مانند ترکیه که با اروپا ارتباط دارد و جنگ دیده امروز در تامین اب و برق شهری مانند استانبول مشکل دارد و جیره بندی منابع انرزی موجب نارضایتی شده اما در کشورمان با همه سختی و تحریم و جنگ در صنعت آب و برق به پویایی رسیده ایم.

صالحی یادآورشد: ساخت تجهیزات صنعت آب و برق در داخل کشور از دسنتاوردهای انقلاب است و و امروز قادریم این صنعت را صادر کنیم و با کمک دانشمندان و متخصصان داخلی صادرات خدمات فنی و مهندسی هم داشته باشیم.

وی بیان کرد: صنعت برق از گذشته تاکنون با نظم و سیستم خاصی اداره شده و موفقیت های آن نیز مرهون تلاش متخصصان کارآزموده و ماهر آن است.

کد خبر 4075015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha