۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۱۵

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

نوآوری رمز ماندگاری در عرصه رقابت صنعتی است

نوآوری رمز ماندگاری در عرصه رقابت صنعتی است

یزد ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نوآوری رمز ماندگاری در عرصه رقابت صنعتی است، گفت: اگر سرمایه‌گذاری بخواهد در عرصه رقابت باقی بماند، تولیدات او باید فناورانه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، برات قبادیان امروز در جریان سفر یک روزه خود به استان یزد در بازدید از صنایع بهداشتی کویر سلولز یزد در شهرک صنعتی اشکذر اظهار داشت: امروز خط مقدم جبهه ایثار، خط کار و تلاش، تولید داخلی، تولید ثروت، تولید کالاهای استاندارد و رقابتی است.

وی عنوان کرد: امروز ماشین آلات استاندارد با هدف ایجاد فضای رقابتی وارد واحدهای صنعتی و تولیدی شده اند تا توان رقابت واحدها در عرصه های بین المللی را بالا ببرند.

قبادیان با ارزشمند خواندن سرمایه گذاری های انجام شده در عرصه تولید و صنعت به ویژه در استان یزد بیان کرد: وظیفه مسئولان و دولتمردان در این شرایط این است که با زحماتی که در این عرصه کشیده شده، آشنا شوند و مشکلات را از نزدیک ببینند و با سیاستگذاری، برنامه ریزی و تسهیل گری به رونق تولید کمک کنند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: امروز کسانی که دلشان برای این کشور می‌سوزد و به دنبال ترقی کشور هستند، معتقدند که دولت نباید وارد کارهای تصدی‌گری شود بلکه وظیفه ما کلان است و باید برای ۵۰ سال آینده کشور تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تصدی‌گری و اجرا باید به دست خود مردم باشد، تصریح کرد: مسئولان باید در خدمت افرادی باشند که در عرصه تولید و صنعت ورود و سرمایه گذاری کرده اند.

قبادیان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در عرصه تولید و صنعت، نوآوری برای ما بسیار حائز اهمیت است، افزود: اگر سرمایه گذاران بخواهند در عرصه رقابت باقی بمانند، تنها راه آن نواوری است.

وی خاطرنشان کرد: نوآوری با جذب جوانان نخبه و تحصیلکرده همچنین با پژوهش در عرصه صنعت امکانپذیر است بنابراین سرمایه گذاران باید در سرمایه گذاری های خود تحقیق و توسعه را جدی بگیرند زیرا پژوهش و تحقیق هنوز در کشور ما و در صنعت ما به طور جدی مورد توجه قرار نگرفته است.

به گزارش مهر، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون استاندار یزد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد و جمعی از مسئولان و خبرنگاران شهرستان اشکذر و یزد امروز از واحدهای مختلف صنایع بهداشتی کویر سلولز یزد، که برای ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است، بازدید کردند.

کد خبر 4075192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha