۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۸

مدیرکل کار لرستان:

تشکیل ۵۲ تعاونی جدید در لرستان/ ۱۵ تعاونی برتر تجلیل می‌شوند

تشکیل ۵۲ تعاونی جدید در لرستان/ ۱۵ تعاونی برتر تجلیل می‌شوند

خرم‌آباد- مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: ۵۲ تعاونی جدید طی سال جاری در لرستان تشکیل‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی آشتاب صبح امروز یکشنبه در جشنواره تعاونی های برتر با اشاره به اینکه در هفته تعاون نیاز است که ماحصل عملکرد بخش تعاون مورد ارزیابی قرار بگیرد، گفت: این بخش اقتصادی همواره مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است.

وی با بیان اینکه سالانه یک جشنواره را برگزار می کنیم و از زحمات فعالین برتر در زمینه تعاونی ها تجلیل می کنیم، تصریح کرد: این جشنواره با هدف توسعه و ترویج کار جمعی و تعاونی برگزار می شود و معرفی توانمندی های تعاونی ها از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه وجه تمایز تعاونی ها این است که همه مساوی سهم دارند و سود می برند، یادآور شد: تعاون، فعالیت گروهی است که اگر بتوانیم آنطور که باید آن را جلو ببریم می توانیم مشکلات بیکاری را حل کنیم.

آشتاب از ثبت نام ۵۰۰  تعاونی در جشنواره تعاونی های برتر استان خبر داد و افزود: با استفاده از شاخص های مختلف ۱۵ تعاونی را به عنوان برتر در سرفصل های مختلف انتخاب کردیم.

وی با اشاره به اینکه ۳۵۰۰ تعاونی در لرستان وجود دارد، افزود: در ۵ ماهه نخست سال جاری ۵۲ تعاونی جدید با ۷۰۰ عضو در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و ... تشکیل شده است.

کد خبر 4077101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha