۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲

در واکنش به یک گزارش صورت گرفت؛

جوابیه برگزارکنندگان نمایشگاه تجهیزات ورزشی

جوابیه برگزارکنندگان نمایشگاه تجهیزات ورزشی

مسئولان برگزار کننده شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی به گزارش «بی نظمی و آشفتگی» در این نمایشگاه واکنش نشان دادند.

گروه ورزشی خبرگزاری مهر روز دوشنبه در گزارشی به بی نظمی عجیب و آشفتگی نمایشگاه تجهیزات ورزشی با حضور وزیر ورزش پرداخت که این گزارش با واکنش مسئولان برگزاری این نمایشگاه مواجه شد.

در توضیح برگزارکنندگان این نمایشگاه آمده است: « بدینوسیله براساس قانون مطبوعات پیرو درج خبری مبنی بر "برگزاری نمایشگاه به چه قیمتی"، "اوج بی نظمی و بی تدبیری در حضور وزیر ورزش"، "نمایشگاه آشفتگی ورزش" جوابیه ای بدین منظور به رسانه محترم جهت انتشار و تنویر افکار عمومی ارسال می‌شود.

۱ - شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیرات ورزشی ۱۳ شهریورماه درحالی آغاز شد که بزرگترین و فعالترین تولیدکنندگان داخلی، مراکز آموزشی، اتحادیه ها و انجمن های ورزش و واردکنندگان تجهیزات ورزشی به همراه رسانه های تخصصی و خبرگزاری های ورزشی در فضایی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع حضوری باشکوه دارند.

۲ - در این دوره از برگزاری بزرگترین نمایشگاه ورزش ایران که در محل شبستان امام خمینی(ره) درحال برگزاری است، مجری برگزاری این رویداد بین المللی با همکاری وزارت ورزش و جوانان، تمامی تسهیلات و امکانات مورد نیاز را فراهم و در اختیار مشارکت کنندگان قرار داده است.

۳ - شرکت مجری برگزار کننده شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی ضمن استقبال از انتقادات سازنده نسبت به برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه که تمام سعی و تلاش خود را بر حفظ جایگاه ورزش و تولیدکنندگان داخلی در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید ملی و اشتغال انجام داده است. در این نمایشگاه برای نخستین با حضور گسترده رسانه‌های تخصصی ورزشی کشور مواجه هستیم که در قالب پاویون تخصصی رسانه‌ها حضور دارند. امیدوار هستیم که دوستان خبرنگار و رسانه نسبت به انعکاس واقع گرایانه بزرگترین رویداد ورزشی کشور اقدام نمایند.

۴ - در موضوع نظافت قبل از افتتاحیه نمایشگاه نیز به اطلاع می رساند؛ بنظر می رسد تصاویر ارسالی آن خبرگزاری  محترم قبل از آغاز مراسم رسمی افتتاحیه بوده و این امر در تمام نمایشگاه‌ها با توجه به سرعت بسیار بالای ساخت و تجهیز و همچنین فرصت زمانی بسیار کم امری طبیعی دراین حوزه است که دست‌اندکاران در این حوزه به خوبی به این موضوع اشراف دارند.

بنظر ما مهمترین مساله و دستاورد این نمایشگاه که در هیاهو افتتاح و قبل از افتتاح از نظرها دور مانده است، حضور بسیار قوی شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی است که با حمایت گسترده و مشارکت و حمایت وزارت محترم ورزش و جوانان و مجری نمایشگاه بوده که برگزاری این دوره در مقایسه بادوره‌های پیشین، بسیار باشکوه را برای نمایشگاه رقم زده است و ما در اینجا از تمامی اهالی رسانه خصوصا خبرنگاران سخت کوش آن خبرگزاری محترم دعوت می‌کنیم تا روزی را به اتفاق در نمایشگاه میزبانشان باشیم و آن رسانه معظم هم در کنار سایر ارکان این نمایشگاه به حمایت و اعتلای صنعت ورزش و دستاوردهای این نمایشگاه بپردازند.

۵ - شرکت نمایشگاهی میلادنور با توجه به پیشینه موفق شانزده ساله این رویداد بین المللی، با قدردانی از انعکاس اخبار رویدادهای این نمایشگاه و رسانه ای کردن به موقع این مهم توسط آن خبرگزاری محترم که شاید در توان این شرکت نبوده، توانست با انتشار عکسها و خبر رسانی از عدم همکاری به موقع پیمانکار مصلی، در حمایت از احقاق حقوق و نارضایتی مجری برگزاری و انتقال صدای مشارکت کنندگان عمل کند، که جا دارد از انجام رسالت رسانه ای آن خبرگزاری کمال تشکر را نمود.

۶ - از رسانه محترم خواهشمند است با توجه به برگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی این رویداد بین المللی، نسبت به اعتلای ورزش و افزایش نشاط، امید و انعکاس توانمندی های بخش خصوصی کشور و همچنین تولیدکنندگان و جامعه ی ورزشی ایران مداقه بیشتری را داشته باشند.

از پیش از مساعدت و حسن همکاری آن خبرگزاری معظم کمال تشکر و قدردانی را دارد.

کد خبر 4079095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
      0 0
      احسنت و درود بر خبرنگار زحمت کش مهر.