۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۳۴

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

ترخیص وسایط نقلیه توقیفی در استان زنجان به مناسبت دهه ولایت

ترخیص وسایط نقلیه توقیفی در استان زنجان به مناسبت دهه ولایت

زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان به ترخیص وسایط نقلیه توقیفی در استان زنجان اشاره کرد وگفت: طی یک هفته بعد از عید غدیر خم خودروها و موتور سیکلت های توقیفی در استان زنجان ترخیص خواهند شد.

سردار علی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر به ترخیص وسایط نقلیه توقیفی به مناسبت دهه ولایت در استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی یک  هفته بعد از عید غدیر خم خودروها و موتور سیکلت های توقیفی در استان زنجان ترخیص خواهند شد. 

وی اظهار کرد: خودروها و موتور سیکلت‌هایی که تحت پیگرد قضایی بوده و اصالت‌شان مورد تایید نیست، مشمول این تخفیف نیستند و همچنین خودروها و موتور سیکلت هایی که حکم قضایی دارند مشمول ترخیص نخواهند بود. 

فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: خوشبختانه پلیس راهنمایی و رانندگی استان ترخیص خودروها در زنجان را به مدت یک هفته در دستور کار دارد. 

آزادی تصریح کرد: به مناسبت عید سعید غدیر خم ترخیص وسایط نقلیه توقیف شده از سوی پلیس راهور زنجان، با تخفیف هزینه پارکینگ انجام شد.

وی گفت: صاحبان وسایط نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت ها با به همراه داشتن کارت وسیله نقلیه ،کارت ملی یا شناسنامه خود و سند خودرو و موتور سیکلت ، به ستاد ترخیص واقع در محل راهنمائی و رانندگی استان و شهرستان های تابعه مراجعه و نسبت به ترخیص وسایط نقلیه خود اقدام کنند. 

فرمانده انتظامی استان زنجان یاد آورشد: این تسهیلات شامل وسایط نقلیه اعم از خودرو وموتورسیکلت هایی که بر اساس پرونده های قضایی توقیف شده و منع قانونی برای ترخیص دارند نخواهد شد. 

کد خبر 4079866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha