۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۰۱

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان یزد:

راه‌اندازی کاروان شادی غدیر در یزد/برپایی جشن غدیر در ۵۰ امامزاده

راه‌اندازی کاروان شادی غدیر در یزد/برپایی جشن غدیر در ۵۰ امامزاده

یزد ـ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان یزد از تدارک کاروان شادی برای حرکت در خیابان‌های یزد به مناسبت عید غدیرخم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام هادی امامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی اظهار داشت: همانگونه که در ایام اندوه و عزاداری اهل بیت (ع) کاروان‌های عزاداری در خیابان‌ها به راه می‌افتد، امسال در ایام سرور آل محمد (ص) نیز کاروان شادی در یزد به راه خواهد افتاد.

وی بیان کرد: در روز عید غدیر کاروان شادی از امامزاده‌ای در یزد که به امامزاده سیدصحرا مشهور است، تا امامزاده سیدجعفر محمد (ع) حرکت کرده و برنامه های مختلف اجرا خواهد کرد.

امامی همچنین از برگزاری جشن بزرگ غدیر در ۵۰ بقعه متبرکه استان یزد خبر داد و یادآور شد: شاخص‌ترین برنامه‌های جشن مربوط به جشن مرتضی علی (ع) در امامزاده سیدجعفر (ع) با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد و جشن روز جمعه در امامزاده سیدفتح‌الدین رضا است.

وی همچنین از برپایی اجتماع کودکان حیدری در یزد خبر داد و اظهار داشت: این اجتماع باشکوه در روز ۱۷ شهریور ماه برپا خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: کتابی نیز با عنوان «امتداد غدیر» به چاپ رسیده که ۱۰ هزار جلد از این کتاب برای برگزاری مسابقه کتابخوانی آماده توزیع است.

امامی همچنین از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم تحصیلی شامل کیف و لوازم التحریر به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند به مناسبت عید غدیر خبر داد.

کد خبر 4080443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha