۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۳۱

رئیس اتاق تعاون استان زنجان:

عمل نکردن به قانون باعث هرج و مرج می‌شود

 عمل نکردن به قانون باعث هرج و مرج می‌شود

زنجان-رئیس اتاق تعاون استان زنجان گفت: عمل نکردن به قانون باعث هرج و مرج می‌شود و این هرج و مرج‌ها خود باعث سوءاستفاده‌ها می شود به همین جهت همه باید تابع قوانین باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر،  احمد نصیری ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر افزود: در اجرای قانون برون سپاری بخشی از وظایف حاکمیتی که به بخش خصوصی واگذار شده، قسمتی از وظایف حاکمیتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اتاق تعاون محول شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر صورت‌های مالی تعاونی‌ها در استان زنجان انجام گرفته و رسیدگی به شکایات اعضا با تشکیل مرجع داوری در اتاق تعاون از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

رئیس اتاق تعاون استان زنجان گفت: نداشتن یک ساختمان خوب یکی از مهم‌ترین مشکلات اتاق تعاون استان زنجان است و ساختمان اتاق تعاون سایر استان‌ها بسیار است.

نصیری تاکید کرد: در حال حاضر زمینی با حمایت استانداری و همکاری اداره کل راه و شهرسازی تحویل گرفته شده  و ساختمان اتاق تعاون استان باید با همکاری و حمایت شرکت‌های تعاونی استان بنا شود.

وی تصریح کرد: برخی‌ها می گویند که اتاق تعاون استان پول زور می‌گیرد و با این اقدام ذهنیت بدی در مدیران ایجاد می‌کنند در حالی که همه کارهای انجام شده قانونی است و در حق برخی‌ها در اتاق تعاون استان زنجان جفا می‌شود.

رئیس اتاق تعاون استان زنجان ابر از کرد: عمل نکردن به قانون موجب هرج و مرج می‌شود و این هرج و مرج‌ها خود باعث سوءاستفاده‌ها می شود و همه باید تابع قوانین باشیم.

نصیری افزود: ما هرگز خود را مقابل اداره کل تعاون نمی‌دانیم و همکاری و همدلی برای توسعه این بخش از اهداف ما است.

کد خبر 4080458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha