۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۱۸

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

۵۹۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در مازندران احداث شد

۵۹۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در مازندران احداث شد

ساری - مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: حدود ۵۹۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در پنج‌ماهه سال جاری احداث و ظرفیت ترانس بیش از ۱۳۵ مگاولت‌آمپر افزایش یافت.

قاسم شهابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حدود ۵۹۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در پنج‌ماهه سال جاری احداث و ظرفیت ترانس بیش از ۱۳۵ مگاولت‌آمپر افزایش یافت و بیش از هزار و ۳۰۰ ترانسفورماتور در این پنج ماه اضافه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران اظهار داشت: تعداد مشترکین برق در حوزه شرکت توزیع نیروی برق مازندران حدود یک‌میلیون و ۳۰۸ هزار مشترک است که تعداد ۲۱ هزار مشترک این رقم در پنج‌ماهه سال جاری به آن اضافه‌شده است.

وی با اشاره به اینکه برق فقط یک کالا نیست و زیربنای توسعه و درواقع زیرساخت زیرساخت‌هاست، افزود: تاکنون دو هزار و ۶۹ روستا در حوزه توزیع نیروی برق مازندران از نعمت برق بهره‌مند شدند.

شهابی با اشاره به اینکه هم‌اکنون حدود ۱۳ هزارو ۸۲۳ مشترک مصارف سنگین است، افزود: در پنج‌ماهه نخست سال جاری ۲۵۳ مشترک به مشترکین مصارف سنگین اضافه شد.

وی گفت: تعداد مشترکین مصارف عادی روستایی توزیع نیروی برق مازندران حدود ۵۲۴ هزار مشترک است که از این تعداد حدود ۱۱ هزار مشترک در پنج‌ماهه نخست سال جاری به آن اضافه شد.

شهابی بابیان اینکه تعداد مشترکین مصارف عادی شهری توزیع نیروی برق مازندران بیش از ۷۷۰ هزار مشترک است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۷۴۴ مشترک در سال جدید اضافه شد.

وی خاطرنشان کرد:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران پرداخت به‌موقع و غیرحضوری صورتحساب‌های برق مصرفی را مورد تأکید قرارداد و گفت: بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها، درامد حاصل از فروش انرژی برق به‌عنوان یکی از حامل‌های مهم انرژی از منابع تأمین پرداخت یارانه‌ها محسوب می‌گردد و شرکت‌های توزیع برق به نمایندگی وزارت نیرو در وهله اول موظف به وصول بهای برق و انتقال وجوه حاصل از ان به خزانه است.

کد خبر 4080702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha