۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۳۹

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط‌کریم:

۷هزار ورزشکار تحت پوشش ۳۲ هیات ورزشی رباط کریم هستند

۷هزار ورزشکار تحت پوشش ۳۲ هیات ورزشی رباط کریم هستند

رباط کریم- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط‌کریم گفت: از ۳۲ هیات ورزشی رباط کریم ۱۲ هیات طی یک سال اخیر فعال شده است و ۷ هزار ورزشکارتحت پوشش این هیات‌ های ورزشی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید هاشم حسینی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دلایل درجا زدن ورزش رباط‌کریم را می‌توان در غیرفعال بودن هیات‌های ورزشی مهم این منطقه جست‌وجو کرد.

حسینی افزود: در حال حاضر جمعاً ۳۲ هیات ورزشی در رباط‌کریم فعال است که در یک سال گذشته ۱۲ هیات ورزشی در شهرستان رباط‌کریم فعال شده است و نزدیک به ۷ هزار ورزشکار ساماندهی شده تحت پوشش این هیات‌ها مشغول به فعالیت می‌باشند.

وی با بیان این‌که هیچ یک از هیات‌های ما کاغذی نیستند و همه آنها فعالیت جدی می‌کنند، گفت: در یک سال گذشته هیات ورزشی دوچرخه‌سواری،  ووشو، کوه‌نوردی، دومیدانی، کشتی، اسکیت، تیراندازی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی رونق بسیاری در رباط‌کریم گرفته است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط‌کریم یکی دیگر از دستاوردهای اداره ورزش و جوانان رباط‌کریم را  فعال کردن رشته‌های ورزشی بانوان عنوان کرد و بیان داشت: در اداره ورزش قبلاً چیزی به نام ورزش بانوان جدی نبود، اما هم‌اکنون هیات ورزشی بانوان در این منطقه فعال شده است و روز به‌روز به تعداد آنها افزوده می‌شود.

حسینی اظهار داشت: در گذشته عملاً حتی روی کاغذ هم نام برخی از هیات‌های ورزشی پرطرفدار وجود نداشته است.

وی در ادامه به فعالیت‌های این اداره در راستای پر کردن اوقات‌فراغت جوانان اشاره کرد و بیان داشت: ما به طور متوسط هر جمعه یک یا سه برنامه و مسابقه ورزشی در رباط‌کریم اجرا می‌کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط‌کریم در پایان موفقیت و پیشرفت‌های به‌دست آمده ورزش رباط‌کریم را مرهون آرامش ایجادشده در این اداره یاد کرد و گفت: در آینده نزدیک اداره ورزش پرند نیز راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 4080769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha