۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۵۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

رونق اقتصادی تعاونیها نیازمند تفاهم‌نامه با دستگاههای اجرایی است

رونق اقتصادی تعاونیها نیازمند تفاهم‌نامه با دستگاههای اجرایی است

یاسوج -مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفاهم‌نامه تعاونیها با دستگاههای اجرایی استان به رونق اقتصادی این بخش کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، صابر مظاهری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: توسعه بازار با برند تعاونی یکی از راهبردی‌ترین اصول در این حوزه است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات در راستای رفع مشکلات تعانیهای استان بیان داشت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای ثبت‌نام تعاونیها در سامانه بهین یاب آمادگی دارد.

مظاهری تصریح کرد: تعاونیهای استان بیشتر در بخش کشاورزی، صنعت و خدمات فعالیت می‌کنند و در راستای معرفی این تعاونیها شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی ضرورت دارد.

وی افزود: علیرغم پرداخت هزینه‌هایی برای حضور تعاونیها در این نمایشگاه‌ها، تعاونیها رغبتی برای شرکت در نمایشگاههای بین المللی ندارند.

وی با اشاره به نقش مهم تعاونیها در اقتصاد یک منطقه عنوان کرد: با توجه به اینکه تعاونیها در حوزه اقتصاد مردم محور هستند، می توانند فقر  را ریشه‌کن کنند.

مظاهری ترویج فرهنگ تعاون در استان را ضروری دانست و گفت: نگاه مثبت اقتصادی به تعاونیها باید از مدارس و دانشگاههای استان آغاز شود و صدا و سیما هم می تواند در این عرصه نقش مهمی ایفا کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: متأسفانه در استان نمایشگاه‌های صادراتی نداریم و باید به این حوزه توجه جدی شود.

کد خبر 4080923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha