۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۳۴

استاندار یزد:

استفاده از فرصت تعاونی‌ها برای ایجاد شغل در حد انتظار نبوده است

استفاده از فرصت تعاونی‌ها برای ایجاد شغل در حد انتظار نبوده است

یزد ـ استاندار یزد از تعاونی‌ها به عنوان یک فرصت در حوزه های مختلف اشتغالزایی، اقتصادی و ... یاد کرد و گفت: از فرصت تعاونی‌ها برای ایجاد شغل در حد انتظار استفاده نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی ظهر امروز در دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان یزد که به مناسبت هفته تعاون با همکاری گروه تعاونی پیشگامان برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه تعاونی‌های استان یزد شکل گرفته که باید از این ظرفیت‌ها به درستی و در جای مناسبت استفاده شود.

وی عنوان کرد: استفاده از فرصت‌های ایجاد شده توسط تعاونی‌ها، موضوعی است که در حد انتظار انجام نشده است.

میرمحمدی از تعاونی‌ها به عنوان ظرفیت‌های عظیم در بحث مشارکت، همکاری و همدلی، کارآفرینی و ... یاد کرد و بیان داشت: باید از این فرصت‌ها بیشترین میزان بهره مندی را داشته باشیم

استاندار یزد با اشاره به فعالیت بسیار خوب و موفق برخی تعاونی‌ها در استان یزد خاطرنشان کرد: برخی از تعاونی‌ها توانسته اند در سطح ملی به مردم خدمت رسانی کنند که از این رهگذر اشتغالزایی و درآمدزایی خوبی نیز برای استان و اعضای خود داشته اند.

میرمحمدی تاکید کرد: فعالیت تعاونی‌ها باید هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی افزایش پیدا کند تا بتوانند خدمات خود را در حد بین‌المللی ارائه دهند و امیدواریم هرچه سریعتر به این سطح از خدمات تعاونی‌های استان یزد دست پیدا کنیم.

به گزارش مهر، در این مراسم که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور، دبیرکل خانه تعاونگران کشور و جمعی از تعاونگران استان یزد برگزار شد، از ۲۳ تعاونی برتر استان یزد با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر 4081341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha