۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷

نماینده مجلس:

جوانان بومی خارگ در شرکت‌های نفتی این جزیره مشغول به کار می‌شوند

جوانان بومی خارگ در شرکت‌های نفتی این جزیره مشغول به کار می‌شوند

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، جوانان بومی خارگ در شرکت‌های نفتی این جزیره مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری صبح جمعه در حاشیه دیدار عمومی با اهالی شریف خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اهالی شریف خارگ در طول دوران دفاع مقدس خدمات و مقاومت‌های فراوانی از خود نشان داده‌اند.

وی افزود: بحث اشتغال بومیان جزیره خارگ یکی از دغدغه‌های اصلی نماینده آنها در مجلس شورای اسلامی بوده و بارها پشت تریبون مجلس این موضوع را تذکر داده‌ام.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با همکاری صورت گرفته توسط شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ به زودی تعدادی از بومیان این جزیره در یکی از شرکت‌های نفتی در خارگ مشغول به کار خواهند شد.

بهبود وضعیت درمان

خدری تصریح کرد: از بخش خصوصی در تمامی حوزه‌ها به ویژه بحث درمان اهالی خارگ باید حمایت شود، رایزنی‌های صورت گرفته با مدیران ارشد بهداشت و درمان استان خواسته شد که از تنها داروخانه خصوصی جزیره باید حمایت شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اسناد مالکیت جزیره خارگ گفت: جلسات متعددی با وزیر کشور در حوزه اسناد مالکیت خارگ برگزار کرده‌ایم و به‌زودی نتایج این جلسات که مثبت است، اطلاع‌رسانی خواهد شد و امیدواریم این مشکل دیرینه اهالی شریف خارگ حل شود.

رفع مشکلات جزیره

خدری یادآور شد: برای اولین در طول عمر نمایندگی، نمایندگان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و بنا مهم بودن جزیره خارگ یک نماینده مجزا از شهرستان‌ها معرفی کردیم و این نشان از مهم بودن این منطقه در حوزه انتخابی استان است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید همه مسئولان تلاش خود را در رفع مشکلات جزیره خارگ بیشتر کنند و انشالله شاهد رفع مشکلات این جزیره مقاوم  باشیم.

کد خبر 4081655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha