۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵

دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در یزد آغاز شد

دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در یزد آغاز شد

یزد ـ دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور، یادواره شهید حججی و شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس به میزبانی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور با حضور هزار و ۲۰۰ ورزشکار ناشنوا از سراسر کشور به میزبانی یزد آغاز شد.

در این رقابت ها که در ۹ رشته ورزشی برگزار می شود، ورزشکاران ناشنوا تا ۲۰ شهریور ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان یزد ادامه داد: مسابقات فوتسال در ورزشگاه شاهدیه، تکواندو و کاراته در سالن ورزشی آموزشکده حضرت رقیه (س)، بدمینتون و کشتی در ورزشگاه طلائیه، شنا در استخر دانشگاه یزد، دو میدانی در ورزشگاه شهید نصیری، تیراندازی در سالن تیراندازی تربیت بدنی و تنیس روی میز در سالن کوثر دانشگاه یزد برگزار می شود.

علی اکبر حدادی عنوان کرد: در این المپیاد فرهنگی، ورزشی، برنامه های جنبی فرهنگی نیز تدارک دیده شده که با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد اجرا می شود.

وی ادامه داد: در مجموع هزار و ۲۰۰ ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرده اند که ۶۸ نفر آنها را ورزشکاران ناشنوای یزدی تشکیل می دهند.

حدادی یادآور شد: در حال حاضر در مجموع در سطح کشور ۱۰ هزار ناشنوا و در استان یزد ۲۰۰ ناشنوا به صورت حرفه ای به انجام فعالیت های ورزشی مشغول هستند.

کد خبر 4081672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha