۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۵۵

سیستان و بلوچستان میزبان مسابقات جهانی ووشو کارگران شد

سیستان و بلوچستان میزبان مسابقات جهانی ووشو کارگران شد

طی جلسه ای با حضور رئیس فدراسیون ورزش کارگری و مسئولان نهادهای مختلف استان، سیستان و بلوچستان به عنوان میزبان مسابقات جهانی ووشو کارگران انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کارگری، در حاشیه برگزاری نخستین دوره رقابت های ووشو قهرمانی کشور در زاهدان، سید امیر حسینی رئیس  فدراسیون کارگری در نشستی صمیمی با معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان پیرامون ظرفیت ها و پتانسیل های آن استان بحث و تبادل نظر کرد.

برگزاری رقابت های جهانی ووشو کارگران از موضوعاتی بود که مسئولین استانی تاکید بسیاری بر انجام آن داشتند که ریاست فدراسیون ورزش کارگری ضمن قبول این موضوع از حسن توجه مسئولین به امر ورزش کارگران تقدیر و تشکر کرد.صعود به قله تفتان از توابع استان بخش دیگری از این جلسه را به خود اختصاص داد که مقرر شد این صعود با حضور کوهنوردان سراسر کشور برگزار شود.

برگزاری انتخابات هیئت ورزش کارگری استان نیز در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و فدراسیون زمان برگزاری آن را در اوایل آبان ماه اعلام کرد.

در پایان نیز سید امیر حسینی بازدیدی را از مناطق محروم و حاشیه نشین شهر زاهدان داشتند و از نزدیک با وضعیت نامناسب زندگی حاشیه نشینان(شیرآباد) و خطراتی که در کمین نوجوانان و جوانان این مناطق است دیدن نمود و راهکارهایی را برای مقابله با این موضوع ارائه نمودند.

کد خبر 4082112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha