۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

فرماندار کرمان پیگیر وصول بودجه عمرانی باشد

فرماندار کرمان پیگیر وصول بودجه عمرانی باشد

کرمان- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: فرماندار جدید در وصول بودجه عمرانی استان کوشا باشد و این موضوع را از سوی سازمان برنامه و بودجه به صورت جدی پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار کرمان، اظهار کرد: این مراسم باید مراسم تکریم و معارفه فرماندار سابق کرمان باشد زیرا توحیدی یک فرد لایق و خدمتگذار در استان و کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت فرماندار سابق کرمان در حوزه های غیردولتی دیگر استفاده شود، گفت: استاندار کرمان بدون هماهنگی این اقدام را انجام داده است و این در حالی است که باید مراسمی در شان فرماندار سابق کرمان در راستای تجلیل از زحمات وی برگزار می شد.

پور ابراهیمی تصریح کرد: از آنجا که شهر کرمان نیازمند توسعه شهری است، علی بابایی به عنوان فرماندار جدید کرمان یک فرد توانمند و مسلط به مسائل عمران شهری است.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر بدانند هیچ مصوبه ای در شورای شهر بدون تایید فرماندار قانونی نیست به گونه ای که باید شورای شهر با مسئولان اجرایی کشور در تعامل باشند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه در راستای عمران و آبادانی استان کرمان نیازمند بودجه هستیم، افزود: از 1300 میلیارد تومان بودجه عمرانی که 203 میلیارد تومان آن از محل اوراق بوده است، فقط یک درصد از آن تاکنون پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در جهت توسعه و آبادانی استان کرمان فرماندار جدید باید در وصول بودجه عمرانی استان کوشا باشد و این موضوع را از سوی سازمان برنامه و بودجه به صورت جدی پیگیری کند.

کد خبر 4082775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha