۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۴۸

سرپرست شهرداری گلستان:

اداره ثبت اسناد و املاک بهارستان افتتاح می شود

اداره ثبت اسناد و املاک بهارستان افتتاح می شود

بهارستان- سرپرست شهرداری گلستان از افتتاح اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر،  علیرضا عرب، ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقرار ادارات مختلف خدمات رسان در شهر گلستان از دغدغه های جدی مدیریت شهری است، تا دریافت خدمات شهروندان از این طریق تسهیل شود، که در همین راستا، با پیگیری های نماینده مردم شهرستان های بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بهارستان و تأمین ساختمان محل استقرار اداره از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان  اداره ثبت اسناد و املاک بزودی به بهره برداری رسیده و به ارائه خدمات به شهروندان خواهد پرداخت.

وی افزود: این اداره جنب اداره آب و فاضلاب شهرستان بهارستان و در ورودی کوی گلستان مستقر بوده و ساختمان اداری آن با مجموع ۷۵۰ متر مساحت که دارای پارکینگ و آسانسور است، توسط شهرداری و شورای محترم اسلامی شهر گلستان تهیه شده است.

بر اساس این گزارش، شهر گلستان، مرکز بخش گلستان شهرستان بهارستان از توابع استان تهران و در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی شهر تهران است.

این شهرستان چند سالی است، که از شهرستان رباط کریم جدا شده و روند افتتاح برخی از ادارات آن هم چنان ادامه دارد.

کد خبر 4083013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حشمت قاسمی به کد ملی ۳۸۷۲۲۲۷۲۸۹ پرونده ۳۴۲۴ AE ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      ریاست محترم اداره ثبت املاک شهرستان بهارستان33 استان تهران اینجانب حشمت الله قاسمی به3872227289مالک عیانی زمین بهره جاده ساوه خیابان 76مترینبش بلوار شهید ابدام شهرک سبزدشت استان تهران می باشم وقطعه 140اصلی ثبت شده و تصرف اینجانب حشمت الله قاسمی است و پرونده تو شهرداری گلستان شهرک سبزدشت استان تهران