۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۱۸

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد:

ستاد مبشران غدیر بر ترویج فرهنگ و سیره علوی متمرکز شده است

ستاد مبشران غدیر بر ترویج فرهنگ و سیره علوی متمرکز شده است

یزد ـ مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد با اشاره به رسالت ستاد مبشران غدیر گفت: تمرکز اصلی و اولویت اول این ستاد،‌ ترویج فرهنگ و سیره علوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پیرنیا ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب آیات ولایت در بیت امام جمعه یزد اظهار داشت: ستاد مبشران غدیر فعالیت خود را از سال ۸۹ در یزد آغاز کرده و در طول سالهای گذشته تلاش‌های خوبی برای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج و تبیین سیره علوی انجام داده است.

وی عنوان کرد: فعالیت های این کانون اقشار و گروه های مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان را زیر پوشش می دهد، افزود: تعداد قابل توجهی از برنامه های این ستاد ویژه کودکان و نوجوانان طراحی شده زیرا معتقدیم حب علی (ع) باید از دوران کودکی در فرزندان ما نهادینه شود.

پیرنیا از جمله این برنامه ها به جشن ترنم غدیر و ... اشاره کرد و افزود: تفاهم نامه ای نیز با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد منعقد شده که بر اساس این تفاهمنامه، برنامه های متعددی برای کودکان هفت تا ۱۹ ساله اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن مرتضی علی (ع) در یزد ادامه داد: این جشن امسال از چهار شبکه جهانی پخش شد که این امر نشان از پیشرفت‌ها و برنامه های خوب این ستاد دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد با اشاره به اینکه برنامه های این ستاد به داخل خانه ها نیز برده شده است، بیان کرد: افتتاح و گسترش جلسات خانگی با عنوان نهج البلاغه خوانی در این راستا انجام شده است.

کد خبر 4083228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha