۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۴۸

طی ۲ هفته اخیر؛

۹۹ عنصر و یک فرمانده ارشد پ‌ک‌ک در حملات ارتش ترکیه کشته شده‌اند

۹۹ عنصر و یک فرمانده ارشد پ‌ک‌ک در حملات ارتش ترکیه کشته شده‌اند

ارتش ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد که ۹۹ عنصر گروهک تروریستی «پ‌ک‌ک» را در عملیات‌های نیروهای امنیتی این کشور طی ۲ هفته اخیر از پای درآورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حریت، ارتش ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور طی ۲ هفته اخیر ۹۹ نفر از عناصر گروهک تروریستی «پ پ ک» از جمله یکی از فرماندهان ارشد آنان در عملیات‌های متعدد در جنوب شرقی این کشور و در نزدیکی مرز با عراق را از پای درآورده اند.

در بیانیه‌ ارتش ترکیه در این باره آمده است: نیروهای امنیتی، پایگاه‌های مرزی تروریست ها در شهرهای «شرناق» و «حکاری» در نزدیکی مرز با عراق را در این عملیات ها مورد هدف قرار دادند.

بیانیه مذکور می افزاید: این عملیات‌ها از ۲۴ آگوست تا ۷ سپتامبر سال جاری میلادی انجام و به کشف تعداد زیادی ادوات نظامی از قبیل بمب‌، اسلحه‌ و ۴۲۰ کیلوگرم آمونیوم نیترات مورد استفاده برای مواد منفجره منتهی شده است.

کد خبر 4083246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ادیب احمدی IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
      0 0
      ارتش ترکیه که مشهور هست به دادن آمارهای مبالغه آمیز۴۰ ساله که این آمارها رو برای به وحشت نیفتادن ترکها میده تا مثلا بگن که ارتششون میتونه جلوی تجزیه کشور ترکها رو بگیره ولی ۴۰ ساله از پس کردها برنمیاد.