۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۴۱

تداوم اعتصاب غذای زندانیان سیاسی بحرین در زندان «جو»

تداوم اعتصاب غذای زندانیان سیاسی بحرین در زندان «جو»

منابع بحرینی از تلاش های آل خلیفه برای شکستن اعتصاب غذایی زندانیان در زندان جو با گذشت چند روز از این اعتصاب خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های بحرینی، در پی اقدام زندانیان سیاسی و انقلابی بحرین به اعتصاب غذا در دو زندان حوض الجاف و جٙوْ از سه روز پیش ۹ سپتامبر، مسوولین زندان به همراه نمایندگانی از دادستانی از شب گذشته سعی بر اجبار زندانیان سیاسی به شکستن اعتصاب غذا نمودند، اما زندانیان مقاومت نموده و اعلام کردند تا برآورده شدن تمامی خواسته هایشان و بهبود شرایط غیر انسانی زندان به این اعتصاب ادامه خواهند داد.

از صبح امروز وضعیت بسیاری از زندانیان رو به وخامت گذاشته و بهداری زندان مملو از زندانیانی شده است که در اثر ادامه اعتصاب غذا از هوش رفته اند. همچنین زندانیان اعتصاب کننده که روز گذشته از مابقی زندانیان جدا شده بودند امروز با ضرب و شتم به زندانهای کوچکتر دیگر منتقل شده و تمامی منافذ حتی پنجره های کوچک زندان به روی آنها بسته شده است. از ورود آب به این زندانها جلوگیری شده و زندان بان ها با ضرب و شتم و اهانت آنان را خطاب قرار دادند که :«اکنون با بسته شدن آب از تشنگی و گرسنگی بمیرید».

مراة البحرین نیز گزارش داد: آل خلیفه بر اقدامات خود ضد زندانیان افزوده است و رفتار بدی با زندانیان دارد.

گفتنی است روز گذشته زندانیان سیاسی زندان جٙوْ از بندهای خود خارج شده و باوجود گرمای شدید هوا به خیمه ای در محوطه زندان منتقل شده بودند.

کد خبر 4084378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha