۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۲۰:۰۴

واژگونی مرگبار پژو حامل اتباع غیرمجاز در جاده ایرانشهر

واژگونی مرگبار پژو حامل اتباع غیرمجاز در جاده ایرانشهر

رییس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت:تصادف یک دستگاه سواری پژو با یک نفر عابر پیاده، دراستان سیستان و بلوچستان منجر به کشته شدن این عابر شد.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ یدالله ستوده درباره این تصادف که ساعت ٢ بامداد امروز در ۵۵ کیلومتری محور ایرانشهر به خاش اتفاق افتاده، گفت:طی این حادثه یک دستگاه سواری پژو حامل اتباع خارجی غیرمجاز واژگون شد که بر اثر این واژگونی یک نفر کشته و یک نفر مجروح و توسط وسایل نقلیه امدادی به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی  درباره علت حادثه توضیح داد:علت، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

ستوده افزود:تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه ریشه بسیاری از تصادفات است که لازم است رانندگان محترم به ویژه در سر پیچ ها که نیروی گریز از مرکز باعث خروج آنها از جاده و واژگونی می شود مدیریت سرعت را در همه حال مد نظر قرار دهند. لازم به ذکر است اقدامات فراقانونی و فعالیت در امور غیر مجاز مثل حمل قاچاق انسان و قاچاق سوخت باعث هنجارشکنی رانندگان متخلف در سایر امور و از جمله  عدول از مقررات راهنمایی و رانندگی می شود که نتیجه آن به خطر انداختن جان خود و انسان های بیگناه است.

رییس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در پایان تاکید کرد:هم وطنان هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ١٩٧ و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره ١١٠ پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 4084460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha