۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱

مدیر کل صدا وسیما سیستان وبلوچستان خبر داد:

پخش زنده ۵۰ برنامه در محرم امسال از شبکه استانی هامون

پخش زنده ۵۰ برنامه در محرم امسال از شبکه استانی هامون

زاهدان - مدیرکل صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان گفت: در دهه اول محرم ۹۶ بیش از ۵۰ عنوان برنامه مناسبتی را به صورت زنده از شبکه استانی هامون و شبکه های سراسری بر روی آنتن خواهیم‌ داشت.

محمود دولت کردستانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: عاشورا نه تنها یک واقعه تاریخی است که سال ها پیش اتفاق افتاد بلکه جریانی اثر بخش و نقش آفرین در طول تاریخ بشریت است که می تواند به زندگی انسان تحرک و پویایی ببخشد.

مدیرکل صداسیما سیستان وبلوچستان ادامه داد: از همین رو برای گسترش این جریان اثر بخش در دهه اول محرم ۹۶ بیش از ۵۰ عنوان برنامه را به صورت زنده از شبکه استانی هامون وشبکه های سراسری بر روی انتن خواهیم‌داشت.

وی با اشاره به اینکه هدف ما نشان دادن گوشه ای از عشق وارادت مردم شریف استان سیستان وبلوچستان نسبت اهل بیت (ع) است،افزود: بیش از ۳۰ تا ۳۵ اجتماع بزرگ عاشوراییان را در حوزه سیستان وبلوچستان داریم.

کردستانی بیان داشت: تقویت گویش های محلی باعث ارتباط بیشتر مردم با معنویت می شود و امیدواریم مداحان وشاعران نیز به دنبال ترویج و فرهنگ سازی گویش های محلی خود باشند.

مدیر کل صدا و سیما سیستان وبلوچستان حضور مردم را یک فرصت دانست و افزود: ما صد درصد به دنبال مراسم های سنتی هستیم مراسمی که محتوای مردمی و برگرفته از آئین های کهن مردم داشته باشد.

کد خبر 4084894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha