۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹

سرپرست مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی؛

حمایت از ۲۵ هزار کودک نیازمند در کمپین قلب مهربان

حمایت از ۲۵ هزار کودک نیازمند در کمپین قلب مهربان

سرپرست مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی گفت: با راه اندازی کمپین قلب مهربان به ۲۵ هزار کودک نیازمند در سراسر کشور کمک می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کوزه گر در مراسم رونمایی از کمپین قلب مهربان گفت: این کمپین با شعار «مهربانی ساده است»، به منظور تأمین لوازم التحریر و پوشاک مدرسه برای دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت تشکیل شده است.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۲۵ هزار کودک بدسرپرست و بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی هستند که براساس طرح کمپین مهربانی، لوازم مورد نیاز ۱۵ هزار کودک تهیه و ارسال می شود.

کوزه گر با اشاره به اینکه منابع مالی این کمپین را مردم خیر تأمین می کنند تأکید کرد: از شهریور ماه این طرح آغاز می شود و تا اواسط مهرماه ادامه دارد، همچنین سازمان بهزیستی طرح هایی نیز در جهت تأمین جهیزیه، ویلچر، مایحتاج شب عید معلولان در دستور کار دارد.

سرپرست مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی با تأکید بر اینکه سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب شد اظهار داشت: کمک ها و مشارکت مردم به صورت متمرکز نیست اما از طریق کمپین هایی مانند قلب مهربان، مردم می توانند استان و نوع کمک خود را مشخص کنند.

کد خبر 4084961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha