۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۰۱

جشنواره انار در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

جشنواره انار در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره گردشگری انار سنگان در روستای سنگان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی اظهار کرد: جشنواره گردشگری انار سنگان در روستای گردشگری سنگان شهرستان خاش برگزار میشود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نباید اهداف برگزاری جشنواره‎ها را فراموش کرد، افزود: برگزاری جشنواره ها فرصت توسعه پایدار روستاها را فراهم میکند و تاثیر بسزایی در تولید و اشتغال روستاییان دارد.

این مسئول با بیان اینکه این گونه جشنواره ها در معرفی شایسته توانمندی های منطقه نقش بسزایی دارد، گفت: قطعا ترویج این حرکت باعث می شود با تبلیغات و جریان سازی هدفمند شاهد افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی بوده و زمینه رشد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه محلی را فراهم آوریم.

وی گفت: برگزاری جشنواره، زمانی اصولی و صحیح و قابل قبول است که آن جشنواره هدف اصلی نباشد بلکه اهداف و تحقق ارزش‎های آن، اصل باشد.

میرحسینی بیان کرد: با برنامه ریزی مناسب و مشارکت مردم، سال گذشته استقبال خوبی از سوی مسئولان و مردم منطقه گردشگری سنگان از اولین جشنواره انار صورت گرفت که امیدواریم امسال به طرز باشکوهتری شاهد اجرای این جشنواره باشیم.

کد خبر 4086137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha