۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۳۵

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

استمرار نظام مدیریتی در استان مرکزی مورد توجه قرار گیرد

استمرار نظام مدیریتی در استان مرکزی مورد توجه قرار گیرد

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: استمرار نظام مدیریتی در استان مرکزی باید مورد توجه قرار گیرد تا به این طریق زمینه پیشبرد مطلوب امور و رشد استان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی روز چهارشنبه در جشنواره گرامیداشت شهید رجایی در اراک با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم باید مبارزه با فساد را با جدیت دنبال کند، اظهار داشت: در برنامه ششم پیش بینی هایی به منظور ایجاد شفافیت در معاملات دستگاه های دولتی و جلوگیری از تخلفات احتمالی و آثار سوء آن انجام شده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران بایستی مسئولیت را امانتی در دست خود بدانند اما متاسفانه برخی این مهم را آویزه گوش خود نمی کنند و به مقام و منصب به شکل یک طعمه نگاه می کنند تا به منافع خود برسند.

کریمی بیان کرد: برخی افراد در مدت تصدی مسئولیت خود در استان، زمین های چندهکتاری را صاحب شدند و یا در شرایطی که نخبگان استان بیکار هستند، فرزندان خود را در بالاترین مناصب روی کار آوردند که این مصداق همان نگاه ذکرشده به مدیریت و مسئولیت است که باعث نارضایتی مردم می شود.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از خلاهای اساسی در استان مرکزی استمرار نظام مدیریتی و کادرسازی در دستگاه ها است که باید مورد توجه مدیریت ارشد استان و مدیران دستگاه ها باشد تا امید و انگیزه برای کارشناسان به منظور رشد و پیشرفت و ارتقای سازمانی فراهم شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر مجموع کارکنان کشوری و لشکری جمهوری اسلامی حدود سه میلیون نفر است و همه ما باید ردای خدمت را بر تن کنیم و صادقانه برای رشد و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

کریمی گفت: دولت دوازدهم در ابتدای راه است و قطعا باید این دوره از دولت یازدهم ثمرات و دستاوردهای بیشتری برای کشور داشته باشد که قطعا بخش عمده این دستاوردها مرهون تلاش دستگاه‌های اجرایی است.

کد خبر 4086505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha