۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۵۵

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

حماسه آفرینی مردم استان درهشت سال دفاع مقدس سند ولایت مداری است

حماسه آفرینی مردم استان درهشت سال دفاع مقدس سند ولایت مداری است

یاسوج- معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: حماسه آفرینی مردم استان در دوران هشت سال دفاع مقدس سند ولایت مداری و دشمن ستیزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح محمدی عصر چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس افزود: بازخوانی ارزشهای هشت سال دفاع مقدس و جبهه و جنگ نیاز فرهنگی و معنوی جوانان ما است.

وی با بیان اینکه آرامش، سربلندی و اقتدار کنونی ایران اسلامی و تاثیرگذاری آن در مسائل منطقه خاورمیانه مرهون مجاهدت های دوران دفاع مقدس است، گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس باید به گونه ای طراحی، تدوین و تبیین شوند که پیام بزرگ دفاع مقدس و حماسه های شهدا، ایثارگران، خانواده های آنها و ملت ایران اسلامی را برای جوانان ما به خوبی برساند.

محمدی تصریح کرد: ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

وی افزود: باید افتخارات، ایثارگری ها، از خود گذشتگی ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تبیین و بازگو و به نسل های آینده منتقل شود.

محمدی تاکید کرد: مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس مقام نخست حضور در جبهه های جنگ را در کشور نسبت به جمعیت داشتند و در این راه بیش از یکهزار و۸۰۰ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

کد خبر 4086643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha