۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۵۸

جانشین حج و زیارت استان سمنان خبر داد:

اتمام بازگشت حاجیان سمنانی از عربستان/ یک زائر درگذشت

اتمام بازگشت حاجیان سمنانی از عربستان/ یک زائر درگذشت

سمنان-جانشین سرپرست حج و زیارت استان سمنان با اشاره به بازگشت زائران استان از مراسم حج، ابراز داشت: در این بین یک زائر از استان پس از پایان مراسم به علت کهولت سن درگذشت.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری ظهر شنبه در  گفتگو با خبرنگاران در محل سازمان حج سمنان از در گذشت زائر ۶۸ ساله سمنانی به علت کهولت سن در مراسم حج امسال خبر داد و ابراز داشت: این زائر بعد از انجام مراسم حج و درست یک روز قبل از بازگشت درگذشت که با توجه به درخواست خانواده متوفی مراحل انتقال پیکر وی به ایران در شرف انجام است و امیدواریم به زودی مراحل اداری آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تمامی کاروان های اعزامی به نوبت وارد استان خواهند شد، افزود: در مراسم حج امسال یک هزار و ۳۳۵زائر در قالب ۱۰کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی اعزام شدند که تا به امروز بیش از ۷۵ درصد زائران از این سفر معنوی به وطن بازگشتند.

جانشین سرپرست حج و زیارت استان سمنان درباره آخرین وضعیت حجاج استان نیز ابراز داشت: خوشبختانه در مراسم حج امسال طبق برنامه ریزی صورت گرفته توسط حج و زیارت سامان دهی بازگشت زائران در حال انجام است و خوشبختانه زائران سمنانی در کمال صحت و سلامت به ایران وارد شدند.

۲۲ دفتر فعال خدمات زیارتی در استان سمنان وظیفه خدمت رسانی به حجاج تمتع، عمره و عتبات عالیات را بر عهده دارند.

کد خبر 4088562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha