۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱

رئیس هیئت ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد:

المپیاد ورزشی کارکنان استان در شش رشته ورزشی برگزار شد

المپیاد ورزشی کارکنان استان در شش رشته ورزشی برگزار شد

یاسوج- رئیس هیئت ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: المپیاد ورزشی کارکنان استان در شش رشته ورزشی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی رهامی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: المپیاد ورزشی کارکنان دولت در شش رشته ورزشی و در جهت توسعه و ارتقای ورزش کارکنان برگزار شد.

رهامی خاطرنشان کرد: این مسابقات ورزشی در رشته های طناب کشی، دارت، آمادگی جسمانی، فوتبال روی میز و تنیس روی میز در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان در خصوص مسابقات و تیم های برنده این مسابقات گفت: در رشته طناب کشی تیم سازمان اتش نشانی به مقام نخست رسید و تیم مرکز بهداشت بویراحمد و بیمارستان شهید رجایی دوم و سوم شدند.

رهامی با اشاره به دیگر رشته ها و نفرات و تیم های برتر اظهار داشت:در رشته دارت،  آقایان غلام پرهام از آتش نشانی به مقام نخست رسید و شهباز بهمنی از مرکز بهداشت بویراحمد و هومان جانی پور از دانشگاه بهداشت دوم و سوم شدند و همچنین در رشته فوتبال دستی و در قسمت تیمی،  عباس حسینی و محمد امین ناظر مظفری به مقام نخست دست یافتند و تیم های نوید نوروزی با ساعد حیدر پور و شاهرخ بازیار با ابراهیم شریف پور در مکانهای دوم و سوم قرار گرفتند.

وی به سایر نفرات برتر مسابقات اشاره کرد و گفت: در رشته فوتبال دستی نوید نوروزی به مقام نخست رسید و مجید خاضع و عباس حسینی دوم و سوم شدند و در تنیس روی میز  قاسم رضایی به مقام نخست رسید و عمران قنبرزاده و غلام پرهام دوم و سوم شدند.

رهامی خاطرنشان کرد: در بخش آمادگی جسمانی آقایان و در رده های سنی مختلف، امیر آذریان، مصطفی نیک خواه،  محمد موسوی،  نوید نوروزی، نوید محمدی،  احمد محمدی،  مهدی حسینی، حمید صلاحپور،  حمید ترابی، شاهرخ بازیار،  یوسف کاظمی و رضا احمدی به مقام های برتر دست یافتند.

 رهامی در خصوص نفرات و تیم های برتر رقابت های بانوان المپیاد ورزشی کارکنان نیز از برگزاری این مسابقات در رشته های دارت،  طناب کشی و آمادگی جسمانی خبر داد و بیان داشت: در رشته دارت این مسابقات فرزانه رحمانی از دانشگاه علوم پزشکی به مقام نخست رسید و راضیه انصاری از شرکت مخابرات استان و خانم متشفیع از مرکزآموزش بهورزی دوم و سوم شدند.

وی افزود: در طناب کشی تیم بانوان دانشگاه علوم پزشکی به مقام اول دست یافت و تیم بانوان مخابرات دوم شدند.

رهامی تصریح کرد: در آمادگی جسمانی نیز زهرا گنجیان از تیم آموزش و پرورش به مقام اول دست یافت و جمیله تابان از سازمان هلال احمر،  لیلا رضوانی از علوم پزشکی و فریده جهان آرا از مخابرات به ترتیب به مکانهای دوم تا چهارم این رقابتها دست یافتند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان ابراز داشت: تیم ها و نفرات برتر این مسابقات در رقابتهای قهرمانی کارکنان کشور که به میزبانی استانها برگزار خواهد شد، حضور پیدا خواهند کرد و  حضور این ورزشکاران در مسابقات باعث رشد و ارتقای ورزش کارکنان استان شود.

کد خبر 4089117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha