۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲

مدیرکل محیط زیست استان قزوین:

ساماندهی فاضلاب شهر آبگرم در اولویت است

ساماندهی فاضلاب شهر آبگرم در اولویت است

قزوین- مدیرکل محیط زیست استان قزوین گفت: ساماندهی فاضلاب شهر آبگرم و کاهش مخاطرات زیست محیطی در اولویت برنامه های محیط زیست استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه کارگروه مخاطرات زیست محیطی استان قزوین با حضور سیاوش شمسی پور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین،ایرج زاهد پور سرپرست مدیریت بحران استان،مسئولان ونمایندگان ادارات در سالن مدیرت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه سیاوش شمسی پور اظهارداشت: موضوع تأمین حقابه زیست محیطی با توجه به بروز پدیده بیابانزایی در استان از مسائل مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود: جاری شدن فاضلاب خام شهری به رودخانه شهر آبگرم و بررسی مخاطرات زیست محیطی از دیگر اولویت هایی است که در سازمان محیط زیست صورت می گیرد.

شمسی پور در ادامه به موضوع بیمه خسارات حیات وحش و همچنین حفظ و احیای تالاب های استان به ویژه تالاب الله آباد اشاره کرد و یادآورشد: باید با همکاری همه دستگاههای اجرایی در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.

در ادامه ایرج زاهدپور سرپرست مدیریت بحران استان قزوین گفت: مخاطرات زیست محیطی استان باید از سوی همه دستگاهها جدی گرفته شود و با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات موجود برای کاهش آسیب های آن برنامه ریزی کرد.

وی بیان کرد: برای رفع مشکلات مدیریتی در موضوع فاضلاب شهر آبگرم از طریق مدیریت بحران اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبر 4089184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha