۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷

استاندار البرز:

رتبه بیکاری استان البرز قابل‌قبول نیست

رتبه بیکاری استان البرز قابل‌قبول نیست

کرج – استاندار البرز رتبه بیکاری برای این استان را قابل‌قبول ندانست و گفت: باید برای تقویت زیرساختها تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی در مراسم تودیع و معارفه استاندار البرز که صبح سه‌شنبه در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش‌های صادقانه استاندار سابق تجلیل و قدردانی کرده و از همه مسئولان، رسانه‌ها، احزاب و فعالان بخش خصوصی در ایران کوچک سپاسگزاری می‌کنم.

وی بابیان اینکه از همکاران سابق، قهرمانان ورزشی و خانواده شهدا که امروز من را همراهی کردند قدردانی می‌کنم، افزود: البرز با بیش از چهار هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ یکی از قطب‌های صنعتی کشور بوده و بخش بزرگی از کالاهای صادراتی را به خود اختصاص داده است.

استاندار البرز گفت: جایگاه استان در رتبه بیکاری برای البرز قابل‌قبول نیست و باید پویایی خاصی را در این بخش ایجاد کنیم؛ در بحث محصولات زراعی و باغی بیش از ۵۰۰ هزار تن محصول در البرز تولید می‌شود.

نجفی گفت: البرز موقعیت ویژه‌ای در بخش گردشگری به خود اختصاص داده به‌طوری‌که سالانه ۲۰ میلیون گردشگر از این حوزه تردد می‌کند به همین جهت باید تقویت زیرساخت‌های راه‌های این استان با شتاب بیشتری دنبال شود.

وی به مذاکراتی در خصوص ادامه ساخت آزادراه شمال اشاره کرد و گفت: یکی از بحث‌های مهم در این پروژه مسائل محیط زیستی است که باید تلاش شود تا پایان سال مشکلات برطرف شوند.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه ادامه همت باید به‌خصوص در هزار و ۵۰ متر تونل با شتاب بیشتری دنبال شود، افزود: مسائل فرهنگی، امنیتی و ناهنجاری‌های اجتماعی دارای حساسیت فراوانی است، قطعاً دولت در این راستا یاری‌رسان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه البرز و تهران دوقلو بوده و از هم جدا نیستند، تصریح کرد: باید با وحدت و با استفاده از تمامی ظرفیت و نیروهای همراه دولت موضوعات کلان دولت پیش رود، استانی که به حاشیه بپردازد از توسعه دور می‌شود.

کد خبر 4091203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha