۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۲۱

ظهر امروز؛

استاندار لرستان با «آیت‌الله میرعمادی» دیدار کرد

استاندار لرستان با «آیت‌الله میرعمادی» دیدار کرد

خرم‌آباد- «موسی خادمی» استاندار لرستان در نخستین روز کاری خود به دیدار «آیت‌الله میرعمادی» رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی خادمی استاندار جدید لرستان ظهر امروز و در نخستین روز کاری خود به دیدار آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد رفت.

موسی خادمی استاندار لرستان در این دیدار به ضرورت بهره گیری از سرمایه ها و ظرفیت های بزرگ استان از جمله جایگاه و وجود نماینده محترم ولی فقیه تاکید کرد و افزود: شخصیت ارزشمند حضرت آیت الله میرعمادی در کشور شهره به وحدت محوری و همراهی توام با مردم و مسئولان است.

وی ادامه داد: مهمترین هدف و خروجی تمام برنامه ها باید با افزایش امکانات و رفاه بیشتر منجر به رضایت مردم که رضایت حق تعالی را به دنبال خواهد داشت؛ شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در مسیر فراهم شدن زمینه ارتباط با مردم و حرکت در مسیر پاسخ به توقعات منطقی و بجای مردم با کمک نماینده محترم ولی فقیه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت، اظهار داشت: بهترین محور توسعه؛ افراد، نیروها و گروه هایی هستند که با دلسوزی به دنبال ارائه راهکارهای دقیق و کار آمد برای برون رفت از چالش ها هستند.

آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در این دیدار با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام اسلامی افتخار و تکلیف است، گفت: از خداوند متعال سربلندی دکتر خادمی را مسئلت کرده و برای موفقیت ایشان از هر گونه حمایت دریغ نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: حمایت مسئولان برای خدمت به مردم بر اساس تکلیف ما و تاکید رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: توقع آن است که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مخصوصا محورهایی مانند وحدت و یکپارچگی، تحت تاثیر برخی فضاهای نامطلوب قرار نگرفتن، مدیریت، تدبیر و دور اندیشی مسائل و موضوعات مختلف در داخل استان با حفظ روحیه همکاری و تعامل، تقویت نیروهای متدین و انقلابی، پرهیز از افراطی گری در تصمیم گیری ها و بهره گیری از مشی اعتدال و آرامش در امور مختلف  زمینه اجرایی دقیق پیدا کنند.

آیت الله میرعمادی افزود: باید از تمام ظرفیت های متعهد و دلسوز  برای اشتغال و گره گشایی از مشکلات مردم بهره برد.

کد خبر 4091582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha