۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۰۳

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری سمنان:

فرهنگ تحزب در استان سمنان نهادینه شده است

 فرهنگ تحزب در استان سمنان نهادینه شده است

سمنان - مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری سمنان فعالیت احزاب در استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فرهنگ تحزب در استان نهادینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید متقی در کارگاه آموزش احزاب و تشکیل های سیاسی استانداری سمنان که ظهر سه شنبه برگزار شد، ضمن اشاره به نهادینه شدن فرهنگ تحزب در استان، بیان کرد: هنوز راه زیادی برای رسیدن به شرایط ایده آل تحزب وجود دارد اما با فعالیت های صورت گرفته در مجموعه استانداری و همچنین احزاب فعال در سطح استان، خوشبختانه احزاب کم کم جایگاه خود را به دست می آورند.

وی افزود: بزرگترین توفیق ما در انتخابات، حضور ۸۰.۴ درصدی مردم بود که نشان از شور و نشاط و مشارکت گسترده آنها بود که قطعاً احزاب سیاسی با مشارکت های مدنی در خلق این موفقیت نقش بسزایی داشته اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری سمنان، با بیان اینکه تجربه اداره چهار دولت توسط فرزندان این استان نشان می دهد، مردم دیار قومس با سیاست بیگانه نیستند، بیان کرد: این استان دارای ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه سیاست است که باید از آنها در حوزه تقویت فعالیت حزبی بهره برد.

متقی درباره نقش احزاب در تصمیم سازی های صورت گرفته به خصوص در مقوله توسعه سیاسی، بیان کرد: فعالان سیاسی ما با سلایق گوناگون می‌توانند مسیر خوبی را برای ارتقاء سطح اهداف فراهم کنند.

وی افزود: ما با برگزاری کارگاههای گوناگون و در قالب بحثهای آکادمیک توسعه سیاسی می توانیم برای پیشرفت احزاب در استان گام برداریم.

کد خبر 4091736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha