۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان برگزار شد

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان - جلسه سیاستگذاری اعضای ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه سیاست گذاری اعضای ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان با حضور رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان در شهرستان زاهدان با شعار «فرهنگ ایرانی اسلامی، دانش آموزان و امر به معروف ونهی از منکر» برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: ما دفاع جانانه را از عاشورا آموخته ایم و اگر امروز ملت ایران تجربه دفاع مقدس را دارد باید به نسل جوان بیاموزد که این دفاع مقدس هم بر گرفته از امر به معروف ونهی از منکر است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی با تاکید بر این مطلب که دفاع مقدس مهمترین معروفی است که باید آن را پاسداشت، افزود: بدترین منکر این است که بخواهیم دفاع مقدس را مورد تحریف قرار دهیم و از بیان ارزش ها و واقعیات این مهم غافل شویم.

وی با تاکید بر این مطلب که امر به معروف ونهی از منکر یک تیغ دو لبه است که یک طرف آن معروفات و یک طرف آن منکرات است، تصریح کرد: اساس کار امر به معروف و نهی از منکر بر عهده گروه طلایه داران امر به معروف است.

رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برگزاری کلاس ها وکارگروه های آموزشی در این زمینه اثرات بسیار مفیدی به دنبال دارد تا شیوه های نوین امر به معروف ونهی از منکر آموزش داده شود.

همچنین در ادامه این برنامه سرهنگ محسن اکبری، دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان هم به تشریح برنامه های اجرایی ستادهای امر به معروف ونهی از منکر پرداخت و گفت: برگزاری نشست خبری در راستای گرامی داشت هفته، رژه یگان نمونه امر به معروف ونهی از منکر در ۳۱شهریور، برگزاری تجمع طلایه داران معروف، حضور در نمازهای جمعه سراسر استان، سخنرانی فرمانده هان در راستای امر به معروف ونهی از منکر از جمله برنامه های این هفته است.

کد خبر 4095047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha