۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۳

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

شهرداری مشهد در صدر خادمی امام رضا (ع) است

شهرداری مشهد در صدر خادمی امام رضا (ع) است

مشهد_ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهرداری مشهد در صدر خادمی امام رضا (ع) است که باید این‌ توفیق را قدر دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، آیت الله سید احمد علم‌الهدی ظهر دوشنبه در دیدار با شهردار مشهد اظهار کرد:  این که مردم در فرهنگ شهرنشینی مسئله دارند به این دلیل است که در زندگی خود گرفتار و پریشان هستند. 

وی با بیان اینکه وقتی بنا شد بستر زندگی مردم بستر آرامش‌بخشی نباشد در آن مردم هیچ فرهنگ، تربیت و تذکری اثر نمی‌کند افزود: مسئله فرهنگ، مقدم بر ساخت‌وسازهاست اما اگر ساخت و ساز آرامش بخش در شهر صورت نگیرد، فرهنگ را نمی‌پذیرند. 

امام جمعه مشهد تصریح کرد: شیب خدمت در شهرهای بزرگ به سمت بالای شهر بود و حاشیه شهر کانون فسق، فجور و محل مفاسد اخلاقی بود است.

وی ادامه داد: جمع این مفاسد باعث شد حاشیه شهر، بدترین نقطه به لحاظ فرهنگی شود از این رو رهبر معظم انقلاب در سال ۹۳ به تشکیل ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر امر کردند. 

علم الهدی گفت:️ مرتضوی شهردار سابق با توان خود وارد کار شد و شیب خدمت شهر را به سمت حاشیه شهر عوض کرد و زیرساخت‌های فرهنگی همچون مسجد و سالن‌های ورزشی نیز در این محدوده ساخته شد. 

وی افزود: به فاصله کمتر از ۶ ماه، حاشیه شهر تبدیل به منطقه‌ای آباد شد و دستگاه‌های امنیتی نیز مظاهر جرم و فساد را جمع کردند. با اصلاحی که در آن منطقه صورت گرفت، شهر از بسیاری مشکلات نجات پیدا کرد. 

علم الهدی بیان کرد: شهرداری مشهد در صدر خادمی امام رضا (ع) است که باید این‌ توفیق را قدر دانست. 

امام جمعه مشهد با بیان اینکه شهردار مشهد عضو قطعی ستاد ساماندهی حاشیه شهر است تاکید کرد: حضور شهردار مشهد در این ستاد، هم نشان اهمیت دادن به نهادی است که رهبری به تشکیل آن امر کردند و هم قضیه برای شما در اقدامات شهرداری ملموس می‌شود که امیدواریم خداوند به شما در این خدمت رسانی توفیق دهد.

کد خبر 4097588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha