۳ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۱۱

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

مطالعات طرح آمایش سرزمین کهگیلویه و بویراحمد در حال نهایی شدن است

مطالعات طرح آمایش سرزمین کهگیلویه و بویراحمد در حال نهایی شدن است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالعات طرح آمایش سرزمین استان در حال نهایی شدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی شامگاه دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان افزود: سرمایه گذاری عظیم در مناطق و روستاهایی که مهاجرت به شهر در آن زیاد است،  صحیح نیست و باید طرح آمایش مورد توجه قرار بگیرد و هدفگذاری های لازم در این حوزه انجام شود و مسائل توازن منطقه ای به نحو صحیحی صورت گیرد.

احمدی بر برگزاری هرچه بهتر کنگره ملی آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی تاکید کرد و گفت: از تمام ظرفیت ها برای برگزاری این کنگره استفاده خواهد شد.

وی ابراز داشت: خانواده ملک حسینی از سرمایه های ارزشمند استان و کشور هستند، و وظیفه همه ماست که به تبیین شخصیت آیت الله ملک حسینی بپردازیم و فقدان ایشان برای ما سنگین است و همچنین  وجود آیت الله  سید شرف الدین ملک حسینی  برای ما یک سرمایه است.

 استاندار بر تلاش برای توسعه استان تاکید کرد و گفت: من نیز از جنس مردم هستم و با همه مسائل و فقر و مشکلات آشنایی دارم و تلاش خواهیم کرد که تمام توان را با استفاده از ظرفیت های انسانی و پتانسیل های استان به کار بگیریم و توسعه استان را شاهد باشیم و  دست به دست هم دهیم و به نظام و مردم خدمت کنیم.

وی با اشاره به ولایت مداری مردم استان تصریح کرد: جمعیت محدود استان و کثرت شهدای استان نشان از روحیه شهادت و فداکاری بالای مردم استان دارد.

احمدی به نیروی انسانی و پتانسل بالای استان اشاره کرد، و ابراز داشت: از تمام ظرفیت های انسانی و پتانسیل های استان برای پیشرفت و توسعه استفاده خواهیم کرد.

استاندار گفت: امید است با کمک نماینده ولی فقیه و همکاری و هماهنگی متولیان و مردم مسیر توسعه و پیشرفت استان  را رقم بزنیم.

کد خبر 4097924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha