۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب رشد و پیشرفت را در پی دارد

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب رشد و پیشرفت را در پی دارد

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: اگر ما به توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنیم، به رشد و پیشرفت نائل خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی صبح سه شنبه در مراسم افتتاح همزمان ۱۳۰ مدرسه برکت در کشور با اشاره به اینکه بر اساس گزارشی که به رهبر معظم انقلاب ارائه دادم، رهبر فرزانه انقلاب دستور فرمودند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان ورود پیدا کند، اظهار داشت: خوشبختانه با نگاه ویژه محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و مدیرعامل بنیاد برکت، مقرر شد ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در امر تولید و اشتغال و محرومیت زدایی در لرستان انجام شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بنیاد برکت در لرستان ۳۵ مدرسه را احداث کرده است و در این جلسه نیز ۷ مدرسه در استان افتتاح می شود، تصریح کرد: این امر نشان می دهد اقدامات ارزشمندی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت در لرستان در حال انجام است که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت به همه نشان داده که اگر ما به توصیه ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنیم و در میدان عمل آن فرامین را تحقق ببخشیم به رشد و پیشرفت نائل خواهیم شد، افزود: از سوی ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت یکی از مناطق محروم لرستان منطقه «تخته چان» به عنوان الگو و نمونه ای از فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام در بخش های مختلف در رفع محرومیت، توانمندسازی و کمک به اشتغال و مشارکت در سرمایه گذرای، احداث مدرسه و خانه عالم و ... در نظر گرفته شده است.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: تا سال دیگر که برنامه های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این منطقه محروم عملیاتی می شود، دعوت می کنم از آیت الله محمدی گلپایگانی که از این منطقه بازدید کنند.

کد خبر 4098444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha