۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۹

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

سرمایه گذاری در بازارچه سنتی یاسوج در مسیر قانونی انجام شود

سرمایه گذاری در بازارچه سنتی یاسوج در مسیر قانونی انجام شود

یاسوج- مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرمایه گذاری در پروژه بازارچه سنتی یاسوج باید در مسیر قانونی انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاظمی در جلسه بررسی وضعیت جمعه بازار و بازارچه سنتی یاسوج افزود: قرار  شد که ساماندهی در این حوزه انجام شود و زمینی برای جابه جایی در نظر گرفته شد و جلساتی با سرمایه گذار برگزار شد.

کاظمی بیان کرد: از سال ۸۹ به شهرداری اعلام کردیم که جمعه بازار ایمن نیست، و اعلام کردند که نسبت به انتقال جمعه بازار اقدام خواهیم کرد و با مشخص شدن سرمایه گذار و تعیین زمین،  تغییر کاربری زمین از فرهنگی و ورزشی به تجاری به این معنا که برای جابه جایی جمعه بازار باشد انجام شد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری گفت: بر حسب اتفاق طرح تفکیک این مورد در یکی از بنگاه های شهر را مشاهده کردیم و نامه نگاری هایی در این  راستا انجام شد که این موضوع از هدفگذاری خود خارج و در موردی اقدام به فروش با قیمت بالا انجام  شده است.

کاظمی بیان کرد: ما از سرمایه گذاری حمایت خواهیم کرد ولی معامله گری و دلال بازی مطلق ممنوع است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری گفت: سرمایه گذار باید با جمعه بازار توافق و نسبت به انتقال آن اقدام کند.

وی افزود: در رابطه با پروژه بازارچه سنتی ما سر سوزنی در این قضیه کوتاه نمی آییم و تا جایی که قانون  رعایت شود از سرمایه  گذار حمایت می کنیم  و جایی که دیدیم بی قانونی و رانت است برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 4098484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha