۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۱

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

حمایت از سرمایه گذاری رسالت مسئولان است

حمایت از سرمایه گذاری رسالت مسئولان است

یاسوج- مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت از سرمایه گذاری از رسالت های مسئولین استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مومن نسب ظهر سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت بازارچه سنتی و انتقال جمعه بازار یاسوج افزود:  هدف اصلی جلسه رفع ابهامات و اشکالات نحوه واگذاری در بازارچه سنتی بود و باید هدف گذاری بلند مدت برای بازارچه سنتی داشته باشیم و موارد ایمنی و  خدمات در این حوزه نیز دیده شود.

مومن نسب خاطر نشان کرد: اگر مسائل زیرساختی و ایمنی در بازارچه سنتی رعایت نشود، این بازارچه با جمعه بازار فرقی نخواهد داشت و باید همه جوانب با آینده نگری در نظر گرفته شود.

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران از رسالت مسئولین است، ولی در سرمایه گذاری در عین اینکه حمایت از سرمایه گذار مورد تاکید است نمی توان از حقوق مردم و قانون عبور کرد.

مومن نسب تاکید کرد: چه اشکالی دارد که وقتی قرار است سرمایه گذاری انجام شود مباحث و مشکلات با جلسات تخصصی حل شود، و باید قوانین در همه امور که مربوط به حقوق مردم و خود قانون است رعایت شود زیرا ما در مقابل مردم مسئول هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: اگر قرار باشد در سرمایه گذاری  در حوزه بازارچه سنتی قوانین رعایت نشود، این انفجار روی انفجار است و نباید اجازه داد که گامی خلاف قانون برداشته شود.

کد خبر 4098531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha