۵ مهر ۱۳۹۶، ۹:۳۱

احدی در گفتگو با مهر:

پیشنهادی برای سرمربیگری بوکس به من نشده است

پیشنهادی برای سرمربیگری بوکس به من نشده است

سرمربی سابق تیم ملی بوکس می گوید پیشنهادی برای حضورش در تیم ملی نداشته است.

اکبر احدی سرمربی سابق تیم ملی بوکس که این روزها از وی به عنوان گزینه اصلی جایگزینی برای خمینز کوبایی(سرمربی فعلی تیم ملی) یاد می شود در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص که آیا به شما پیشنهادی برای سرمربیگری تیم ملی شده است؟ گفت: تا امروز هیچ پیشنهادی برای سرمربیگری تیم ملی بوکس به من نشده است. به غیر از یکبار، هرگز به فدراسیون بوکس نرفته ام و هیچ صحبتی هم با من نشده است. خیلی به این موضوع فکر نمی کنم اما اگر از من بخواهند به تیم ملی کمک کنم و بدانم که می توانم برای بوکس ایران مفید باشم کوتاهی نخواهم کرد. من سرباز بوکس هستم و هرجا بتوانم برای موفقیت این  رشته تلاش خواهم کرد.

وی در خصوص خمینز سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس گفت: من همیشه از خمینز حمایت کرده ام. همه جا عنوان کرده ام که ما هنوز فرهنگ استفاده از مربی خاجی را بلد نیستیم. برای تیمی که شکل گرفته است مربی خارجی می گذاریم و از رده های سنی پایه غافل می شویم. باید به تاریخ برگردیم و نگاه کنیم از دیمیتری ها گرفته تا آسه بال و ولادیمیرها و حالا خمینز ما هیچوقت نتوانستیم با این مربیان نتیجه بگیریم چرا که باید از آنها در رده سنی پایه کمک بگیریم. در دوره قبل رقابتهای جوانان آسیا نتیجه بدی نگرفتیم و به طلا هم رسیدیم ولی باید اهتمام داشته باشیم تا رده سنی پایه را قوی تر کنیم. معتقدم باید به مربی خارجی زمان داد ولی در رده سنی پایه.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما از طرف فرد یا افرادی برای بازگشت به تیم ملی حمایت می شوید؟ گفت: چه در دوران ورزشکاری و چه در دوران مربیگری به غیر از خدا حامی نداشته ام. خداوند همیشه به من لطف داشته و تنها پشتیبان من در تمام مراحل زندگی بوده است. در تیم ملی هم همیشه با تلاش خودم و ورزشکارانم و کمک خداوند به نتیجه رسیدیم. هرکس ادعا دارد من را حمایت کرده اعلام کند تا من هم بدانم.

احدی افزود: در گذشته همیشه چون حامی ورزشکارانم بوده ام فدراسیون با من زاویه داشت. در تمام روزهای مربیگری ام تلاش می کردم بهترین فضا را برای ملی پوشانم فراهم کنم تا برای ایران افتخارآفرینی کنند و شاید خیلی مواقع این کار من باعث شد تا برخی مسئولان فدراسیون با من بد شوند که البته برای من هدفم مهمتر بود.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس در خصوص سرپرستی افشین داوری در فدراسیون بوکس، عنوان کرد: من تنها یک نشست با آقای داوری داشته ام. ایشان برنامه های خوبی دارد و تجربه اش نیز بالاست. فکر می کنم داوری با انرژی و علاقه زیادی قصد کمک به بوکس را دارد. مطمئنم هرکس که برنامه خوبی داشته باشد و علاقه مند و دلسوز باشد خانواده بوکس نیز از وی حمایت خواهد کرد. زمان همه چیز را مشخص می کند.

کد خبر 4099172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha