۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

استفاده از ظرفیت سمن ها برای مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است

استفاده از ظرفیت سمن ها برای مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است

یاسوج- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی علوی ظهر چهارشنبه در دیدار با فعالین  سمن ها افزود: سمن ها به عنوان بازوان سازمان ورزش و جوانان هستند  و در حوزه جوانان و فرهنگی نیز باید تلاش دوچندان شود تا استان در کشور به جایگاه اصلی خود  دست یابد.

علوی تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی در ورزش و جوانان استان باید در راستای  نیازهای جوانان جامعه باشد.

علوی بر لزوم ارزیابی نقاط مثبت و منفی در این حوزه تاکید و گفت: مهم است که در چه حوزه هایی ضعیف هستیم و تلاش بیشتر برای رفع مشکلات  ضروری است.

وی افزود: همچنین باید در راستای رفع این مشکلات کارهای زیر بنایی انجام شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خواستار توسعه و گسترش زیر ساخت های فرهنگی و هنری در حوزه ورزش و جوانان شد و همچنین،  بر رفع مشکلات و معضلات جوانان در حوزه ازدواج، مسکن و اشتغال تاکید کرد.

علوی خاطرنشان کرد: سازمانهای مردم نهاد ظرفیت مناسبی برای مقابله با آسیب های اجتماعی هستند و باید در حوزه آسیب هایی مانند مواد مخدر، طلاق، خودکشی، و سایر مشکلات و معضلات جوانان آسیب شناسی و اقدامات مناسب  انجام شود.

وی خواستار استفاده  از مشاوران خلاق، مجرب و قوی در حوزه سازمانهای مردم نهاد شد و بر لزوم حمایت ادارات از سمن ها و تشکل های مردم نهاد استان تاکید کرد.

کد خبر 4099459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha