۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۷

مشاور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران:

اقدامات هسته ای ایران در چارچوب برجام برای اعتلای نظام است

اقدامات هسته ای ایران در چارچوب برجام برای اعتلای نظام است

قزوین-مشاور رئیس انرژی اتمی ایران گفت:برای اقدامات فنآورانه در حوزه انرژی هسته ای که در چارچوب برجام است، اجازه نمی گیریم و از علم روز برای اعتلای کشور استفاده می کنیم.

اصغر زارعان در حاشیه دیدار با استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: برای تولید علم و دانش و اقدامات افتخار آفرین دیگر در عرصه فنآوری نوین هسته ای در صددیم برای مردم کار کنیم زیرا خود را سرباز انقلاب و نظام  می دانیم وهمه کارها  در این مسیر ات.

وی افزود: سازمان انرژی اتمی متعلق به نظام است و در شرایط کنونی اعتقاد داریم جز با کار نمی توان موفق شد زیرا با شعار نمی توان کشور را اداره کرد و با تلاش شبانه روزی باید منویات رهبری را پیاده کنیم و دین خود را به نظام و شهدا ادا کنیم و سرباز خوئبی برای نظام باشیم.

وی بیان کرد: در فروردین ماه امسال بیش از 42 دستاورد هسته ای ارائه شد و در 20 فروردین سال آینده و در روز ملی فنآوری هسته ای اخبار خوشی برای مردم خواهیم داشت وطرح هایی که  از نظر کیفیت و محتوی بیشتر از امسال است را در مناطق مختلف کشور از جمله در فوردو، نطنز و اراک و استانهای دیگر که هر کدام دستاوردهای ویژه ای است افتتاح خواهیم کرد.

دستاورد هسته ای کشور پیام بین المللی دارد

زارعان تصریح کرد: اقدامات سازمان انرژی اتمی در این عرصه پیام بین الملی دارد و چون همه اقدامات خود را در چارچوب برجام انجام می دهیم لذا برای اقدامات خود از کسی اجازه نمی گیریم و با اقدامات جدید در مسیر اعتلای کشور گام برمی داریم.

سخنان ترامپ مسخره و مضحک است

مشاور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دذر خصوص سخنان رئیس جمهور آمریکا یادآورشد: مطالب ترامپ اراجیف و مضحک و مسخره است و باید گفت این فرد تعادل روانی ندارد و امیدواریم نخبگان آمریکا یک فکری برای جمهوریشان بکنند.

کد خبر 4099751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha