۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۵۱

استاندار البرز:

شرایط گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج رضایت‌بخش نیست

شرایط گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج رضایت‌بخش نیست

کرج - استاندار البرز از شرایط حال حاضر گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج انتقاد کرد و گفت: از شرایط این گلزار رضایت ندارم.

 به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی در مراسم غبارروبی مزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج که عصر چهارشنبه برگزار شد، بابیان اینکه ملت ایران پیکر پاک شهید مدافع حرم محسن حججی را تشییع کردند، اظهار کرد: شهید محمدحسین فهمیده با ایثارگری و ازخودگذشتگی جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد.ی

وی با اشاره به اینکه ارزش والای شهدا بر کسی پوشیده نیست، افزود: دیدار با خانواده معظم و بزرگوار شهدا ازجمله سفارش‌ها اکید امام راحل و مقام معظم رهبری است.

استاندار البرز دیدار با خانواده شهدا را تجدیدقوایی برای مدیران و مسئولان نظام دانست و خاطرنشان کرد: این دیدارها نوعی تجدید میثاق با امام راحل و شهدا را رقم می‌زند.

وی با تأکید بر اینکه بنا شد در خصوص ساماندهی گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کارگروهی متشکل از بنیاد شهید، شهرداری و معاونت عمرانی استانداری البرز تشکیل شود، گفت: از شرایط فعلی گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) راضی نبودم.

ابراهیم طاهر نژاد مدیرکل بنیاد شهید البرز در حاشیه این مراسم بیان کرد: گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) چهارمین گلزار شهدای کشور با هزار و ۵۰۰ شهید در مرکزیت شهر کرج واقع‌شده که به نوع خود منحصربه‌فرد است.

وی افزود: ۱۵ سال گذشته ساماندهی مختصری در این گلزار شهدا صورت گرفته است، اما خوشبختانه امروز بودجه و نقشه لازم برای این گلزار شهدا تهیه و تأمین‌شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز میزان اعتبار تعهد شده از سوی شهرداری برای ساماندهی گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) را سه میلیارد تومان و یک میلیارد تومان توسط بنیاد شهید البرز اعلام کرد.

دیدار با خانواده شهیدان فهمیده از دیگر برنامه‌های استاندار البرز بود

کد خبر 4100025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha