۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹

مدیر امور آبفای شهری یاسوج خبر داد:

توسعه بی برنامه یاسوج موجب اخلال درخدمات رسانی به حومه آن شده است

توسعه بی برنامه یاسوج موجب اخلال درخدمات رسانی به حومه آن شده است

یاسوج- مدیر امور آبفای شهری یاسوج گفت:توسعه بی‌رویه و بدون برنامه  شهر یاسوج باعث اخلال  در روند خدمات‌رسانی به شهروندان مناطق حومه این شهر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر،  قاسم قلندری پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: افزایش روز افزون جمعیت شهر یاسوج و روستاهای اقماری آن نیز از جمله چالش‌های  پیش روی دستگاه های خدمات‌رسان از  جمله آب و فاضلاب شهری است.

قلندری خواستار اتخاذ تدابیر لازم از  سوی مسئولان استانی و شهرستان بویراحمد برای پایان دادن به این وضعیت شد و گفت: باید قبل از اینکه منطقه‌ای برای توسعه شهری در نظر گرفته شود، به فکر توسعه و تقویت زیرساخت‌های آن باشیم.

مدیرامور آب وفاضلاب شهری یاسوج خاطرنشان کرد: در موارد متعددی دیده شده است که افرادی اقدام به ساخت و ساز و توسعه یک محله کرده و پس از آن به فکر تامین آب و سایر زیرساخت ها می افتند.

وی بیان کرد: شبکه توزیع آب موجود در روستاهای اقماری و مناطقی که در سال های اخیر به شهر یاسوج ملحق شده‌اند،  علاوه بر آنکه قدیمی است،  برای تامین آب شرب ساکنان روستا در نظر گرفته شده و زیرساخت‌های موجود جوابگوی افزایش بی‌رویه جمعیت این روستاها و سیل مهاجرت ها را ندارد.

قلندری با اشاره به برخی اقدامات انجام شده ابراز داشت: فعالیت‌های مختلفی در راستای بهبود وضعیت شبکه توزیع آب شهرهای استان به خصوص شهر یاسوج انجام شده است و راه‌اندازی سیستم تله‌متری شهر یاسوج از جمله این اقدامات بود که نقش بسزایی در مدیریت توزیع آب این شهر دارد.

قلندری از نصب شیر فشار شکن و فشارسنج در شبکه توزیع آب شهر  یاسوج به منظور کنترل و پایش فشار آب در مناطق مختلف شهر یاسوج خبر داد و گفت: با اجرای این طرح،  راندمان خدمات رسانی و مدیریت شبکه توزیع آب هرچه بهتر انجام خواهد شد.

کد خبر 4100313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha