۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۳۶

امام جمعه ایلام:

زبان مذاکره با آمریکا باید از موضع قاطعانه باشد

زبان مذاکره با آمریکا باید از موضع قاطعانه باشد

ایلام-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت بر لزوم انجام مذاکره با آمریکایی ها و نظام سلطه از موضع اقتدار و بطور قاطعانه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدنقی لطفی روز پنجشنبه در همایش تجلی اخلاق با محوریت راهیان نور اظهار کرد: اگر می خواهیم در دنیای امروز که قدرت های استکباری با شیوه ها و اشکال مختلف سعی در بسط و گسترش دامنه سلطه خود دارند، حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید در جهت تقویت پایه های اقتدار داخلی و رفع نواقص و نارسایی ها گام برداریم.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین این راهکارها تقوییت بنیه دفاعی کشور برای قطع کردن دست طمع دشمنان است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دشمن هرگاه احساس کند ایران اسلامی در موضع ضعف و سستی است، تلاش می کند ضربه خود را از نقاط مختلف وارد کند ولی اگر بتوانیم اقتدار خود را در عرصه های مختلف بالا ببریم، هیچ قدرتی توان تهدید و مقابله با جمهوری اسلامی را نخواهد داشت.

آیت الله لطفی تاکید کرد: یکی از رزاهبردهای این موضوع حفظ فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی است، دشمن در صدد از بین بردن قداست فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس در بین جوانان و نسل های آتی است.

وی افزود: جوانان و نسل های بعد با حضور و مرور و مطالعه این موزه از گذشته ایران و فداکاری و از جان گذشتگی رزمندگان و اتحاد و همبستگی مردم آگاه شوند و دستاوردهای دفاع مقدس را عاملی برای بالندگی و پویایی ایران اسلامی بدانند.

امام جمعه ایلام گفت: جوانان و نوجوانان و نسل های آینده باید اهتمام ویژه ای در زنده نگاه داشتن فرهنگ غنی شهادت طلبی نشات گرفته از مکتب عاشورا و دفاع مقدس داشته باشند و البته پاسداشت این فرهنگ را می توان در حضور فرزندان انقلاب و جنگ ندیده این مرز و بوم در تشییع پیکر شهدا مشاهده کرد.

کد خبر 4100572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha