۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷

آیت الله علم الهدی عنوان کرد:

تشییع پیکر «شهید حججی» نشان داد مردم پیرو خط شهادت هستند

تشییع پیکر «شهید حججی» نشان داد مردم پیرو خط شهادت هستند

مشهد- امام جمعه مشهد گفت: برخی می گویند مردم دیگر ذائقه دینی ندارند و این تشییع ثابت کرد مردم هنوز به دنبال انقلاب و پیرو خط شهادت هستند.

به گزارش خبرنگارمهر، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهارکرد: طی چند روز گذشته توطئه همه پرسی در کردستان عراق توسط استکبار جهانی اجرایی شد تا دشمن بتوانند به اهداف شوم خود در منطقه دست یابند.

وی افزود: این اقدام استکبار جهانی در جهت جایگزینی جنگ های نیابی جریان های تکفیری و داعش بود تا پس از شکست های آنان در منطقه پایگاه آمریکایی ها و اسرائیل از بین نرود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خانواده بارزانی از دوران گذشته سرسپرده آمریکا و اسرائیل در عراق بودند و پدر آنها نیز مزدور آمریکا بود و دورانی نیز توسط محمدرضا پهلوی درایران اسکان داشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: قرار است با نقش آفرینی تبار بارزانی کردستان عراق پس از جدایی از عراق  نقش اسرائیل دوم را در منطقه ایفا کند و اینکه امریکا در مرحله اول با همه پرسی در کردستان مخالفت کرد یک تاکتیک بود تا پایگاه خود را در عراق از دست ندهد.

وی در ادامه گفت: تشییع جنازه شهید حججی در کشور بی نظیر بود و مردم با هیجان و شور از یک شخصیت جان داده در راه خدا تجلیل کردند.

علم الهدی خاطرنشان کرد: واشنگتن پست که رسانه ای آمریکایی است رسما اعلام کرد تشییع رزمنده ایرانی یک نماد بود و حتی جریان های استکباری متحیر شدند و اعلام کردند این اقدام تشییع جنازه معمولی نبود.

مردم هنوز ذائقه دینی دارند

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: برخی می گویند مردم دیگر ذائقه دینی ندارند و به دنبال خوش گذرانی هستند و این تشییع ثابت کرد مردم هنوز به دنبال انقلاب و پیرو خط شهادت هستند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب که بر پیکر این شهید حضور پیدا کردند به بازماندگان شهید حججی فرمودند به موقع حرکت کردن این جوان و نیاز جامعه به اینگونه شهادت باعث شده تا این شهید معروف شود.

علم الهدی تصریح کرد: افرادی که فکر می کنند سفره انقلاب از کشور جمع شده جامعه را نشناختند و فکر می کنند همه مردم همین افراد خوش گذران و ولنگار هستند اما تشییع جنازه شهید حججی ثابت کرد جامعه ذائقه شهادت دارد.

نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی اظهارکرد: شهادت به معنای خون طلبی و شکست طلبی نیست بلکه ابزار رسیدن به هدف است.

کد خبر 4100908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha