۳۰ آبان ۱۳۸۵، ۱۷:۰۲

جشنواره کاریکاتور کودک فردا افتتاح می‌شود

نخستین جشنواره کاریکاتور و نقاشی کودک و نوجوان از فردا چهارشنبه اول آذرماه در فرهنگسرای دانشجو افتتاح می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر نخستین جشنواره کاریکاتور و نقاشی کودک و نوجوان در نشست خبری این جشنواره هدف از برگزاری آن را کشف استعدادهای کودک و نوجوان و پرورش آنها عنوان کرد و افزود: "باید برپایی این مسابقه عرصه برای نیروهای جوان بازتر باشد تا برنامه ریزی و کار توسط افرادی با ایده های نو شکل گیرد."

در ادامه نیاز طباطبایی دبیر اجرایی جشنواره تصریح کرد: "در فراخوانی که اول شهریور منتشر شد، تعداد 7533 اثر از 3020 شرکت کننده در دو گروه سنی پنج تا 10 سال و 10 تا 15 سال از سراسر کشور به دبیرخانه رسید. نادر فاطمی، حسام فطرتی، علیرضا گلدوزیان، پژمان رحیمی زاده و نیاز ضیاءبخش هم اعضا هیئت داوران جشنواره کاریکاتور کودک و نوجوان هستند."

جعبه بزرگ افسانه ای وسایل نقاشی و جعبه بزرگ خلاقیت، دوره سه ماهه آموزش، لوح تقدیر و تندیس جشنواره از جمله جوایز نخستین جشنواره کاریکاتور کودک و نوجوان است. این جشنواره فردا در فرهنگسرای دانشجو افتتاح می شود و هفت روز ادامه خواهد داشت. آثار راهیافته به نمایشگاه در خانه کاریکاتور ایران و فرهنگسراهای جوان و بهمن به نمایش درمی آید.

همزمان با برگزاری این جشنواره کارگاههای آموزشی در خانه کاریکاتور و فرهنگسرای دانشجو برپا می شود. مراسم اختتامیه نخستین جشنواره کاریکاتور کودک چهارشنبه هشتم آذرماه ساعت 18 در آمفی تئاتر فرهنگسرای دانشجو با معرفی برگزیدگان برپا می شود. هنردوستان می توانند برای بازدید از آثار جشنواره به خیابان یوسف آباد، خیابان بیست و یکم، پارک شفق مراجعه کنند.

کد خبر 410213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha