۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۷:۲۳

به درخواست کمیته المپیک انجام شد؛

تاخیر یک ماهه در تفکیک اموال کمیته پارالمپیک والمپیک از یکدیگر

تاخیر یک ماهه در تفکیک اموال کمیته پارالمپیک والمپیک از یکدیگر

زمان مورد توافق اولیه میان مسئولان کمیته المپیک و پارالمپیک به منظور تفکیک اموال این دو کمیته از یکدیگر برای مدت یک ماه به تاخیر افتاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان دو کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در پایان نشستی که ۲۰ شهریورماه با حضور معاون وزش قهرمانی وزارت ورزش برگزار کردند، بعد از یک سال در مورد اجرای دستور رئیس جمهور برای تفکیک اموال دو کمیته - بر اساس آنچه درقانون انتزاع به آن تاکید شده بود- به توافق رسیدند.

در این نشست برای اختصاص «نیم طبقه» از طبقه اول ساختمان المپیک و پارالمپیک - بخش موزه - همراه با تحویل بخش هایی از طبقه زیر همکف (پارکینگ) این ساختمان و آکادمی ملی المپیک به کمیته پارالمپیک، تفاهم لازم میان طرفین به عمل آمد. ضمن اینکه در رابطه با استفاده کمیته پارالمپیک از خوابگاه کمیته المپیک در ورزشگاه آزادی نیز توافقاتی صورت گرفت. خبرگزاری مهر درگزارشی با عنوان «پایان اختلاف نیم طبقه ای کمیته المپیک و پارالمپیک» به اهم توافقات حاصل شده در این نشست اشاره کرد. 

بر اساس تفاهم صورت گرفته در نشست فوق، قرار بود کمیته ملی المپیک تا ۱۵ مهرماه تمام اموال، املاک و تجهیزات قید شده و مورد توافق را به کمیته ملی پارالمپیک تحویل دهد اما این زمان برای مدت یک ماه به تاخیر افتاده است. بر این اساس کمیته ملی المپیک فرصت دارد تا ۱۵ آبان ماه تفاهم نامه تفکیک اموال دو کمیته المپیک و پارالمپیک را اجرایی کند. 

زمان جدید - ١٥ آبان ماه - در تفاهم نامه نهایی که توسط مسئولان دو کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و نیز معاون وزیر ورزش امضا شده، قید شده است.

تاخیر یک ماهه در تفکیک اموال دو کمیته المپیک و پارالمپیک از یکدیگر بنا به در خواست کمیته ملی المپیک انجام شده است. ظاهرا مسئولان این کمیته به خاطر مشغله های اخیر و از جمله بازی های داخل سالن خواستار فرصت بیشتر برای اجرای توافقات شده اند.  

کد خبر 4102515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha