۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۶

دومین نشست تجاری فناوری دی-هشت در استانبول برگزار می شود

دومین نشست تجاری فناوری دی-هشت در استانبول برگزار می شود

دومین نشست تجاری-فناوری شبکه انتقال و تبادل فناوری دی-هشت (D-۸ TTEN) به میزبانی شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه (توبیتاک) در تاریخ ۲۶ الی ۲۸ مهرماه در استانبول برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  پارک فناوری پردیس، این نشست در ۳ بخش ارائه عمومی، جلسات تجاری بین شرکت­ها (B۲B Meetings) و نمایشگاه جانبی در حاشیه نهمین نشست سران و وزرای خارجه با حضور شرکت‌های فناور حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر از ۸ کشور عضو برگزار می‌شود.

نشست‌های تجاری-فناوری شبکه انتقال و تبادل فناوری دی-هشت با محوریت حوزه‌های مختلف فناوری با حضور شرکت­های فناور از کشورهای عضو به منظور آشنایی شرکت­ها از توانمندی‌های یکدیگر و توسعه مبادلات فناوری و مشارکت و سرمایه­گذاری مشترک برگزار می‌شود.

اولین دور این نشست با حضور ۱۸ شرکت‌ فناور تولیدکننده داروهای بیوسیمیلار اردیبهشت ماه سال ۹۶ در شهر داکا در بنگلادش به میزبانی شورای تحقیقات علمی و صنعتی بنگلادش برگزار شد و نشست دوم در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر در ترکیه برگزار خواهد شد.

شرکت‌های فناور در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر می‌توانند با ارسال فرم درخواست خود از طریق لینک زیر به آدرس ایمیل دبیرخانه به نشانی info@d۸tten.org برای ثبت نام در این نشست اقدام کنند.

کد خبر 4102592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha